"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Wednesday, June 29, 2011

Semakin SURAM!! :'(

Assalamualaikum...

Entri kedua untuk harini...
sori terOver lakkan??
hahahaha..
ekceli kesedihan..
myfriends aku dua orang sekali nak blah dah dari opis ni!!!
huhuhu...pasni sunyi lah sikit opis ni...


mula2 Ctah Ismail::
dia ni merangkap driver kami!!!muahahaha...biasala kalau kami nak keluaq jalan2 atau makan2...dia la mangsa kena mengangkut montot2 kami...muahahaha..
paling bising aku rasa dalam opis ni..
nak buat apa pun ikut suka ati dia ja...
sebab tu la boleh sekepala kot..


 Ctah Ismail


wey..jangan lupakan kakak mu ini...hahaha...gelis..kakak la sangat!!
nanti senang2 kita berpoya2 sama2 lagi..
buat macam keje jaoh ja kan!!!

sorang lagi yang bakal meninggalkan opis ni
Zehan:::
Paling rapat ngan aku..sebab dia masuk keje pun lebih kurang sama ngan aku ja..
sedih..=_____=...
tapi nak jugak ucap tahniah sebab dah berjaya keluar dari kepompong ni!!!
xcaya dia rapat ngan aku tengok ni.. dari bertunang sampai majlis persandingan ada ja muka dia...even kena kerja malam sekali pun...tacingkan...sob..sob..sob..

 masa tunang

 akad nikah

masa sanding

seeee...i have a prove okey!!!cewah!!!



kepada kawan yang disayangi..give me strong hug!!!sayang hampa!!!
muahhh...muahhh..muahhh
setiap perjumpaan mesti ada perpisahankan???
tapi persahabatan tiada noktahnya...
macam nak jatuh airmata akak okeh!!!!



Persahabatan ibarat kentang goreng...boleh duduk rapat2 dalam satu bekas xkira panas atau sejuk...
ilang satu persatu bila dimakan orang...
tapi banyak mana makan pun xmenjemukan...
apa aku merepek nih...aiyakkkkk~




"KORANG...TAHNIAH"









P/s:::friends pasni cuti calling2 la ea...kita outing sekali...boleh p bercuti sama2...weeeehuuuu....



No comments: