"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Monday, June 27, 2011

Bawak Baybey Ken jenjalan~

Assalamualaikum...


nak stori sikit tapi pictures banyak..wahahaha
berjaya jugak aku pujuk MyBoO pegi bercuti ke Cameron Highlands..weehuu
sebenarnya kesian jugak..sebab minggu tu dia asyik sakit gigi ja..dua hari sebelum tu demam & bengkak gusi..siap berdarah2 lagi...huhuhu...tapi disebabkan dia dah janji...so dia jadi serba salah la..huhuh..aku dh bagi pilihan..kalau xmau p aku xkisah!!yeke???muahahaha
aku bukannya xdak perasaan sangat kot...laki aku tu..haishhh
kebetulan kawan 2 dia pun buat family trip kesana..so kami join jugak!!
xkesah2 ada jugak aku merajuk sebab dia main2 kejap nak p kejap xmau p..
last2 dia yang kejutkan aku pagi2 buta suruh packing barang...yezzzz!!!akak berjaya....bangga..bangga...

kami bertolak pukul 8.30 pagi...dalam kete siap boleh sound aku...
"dah boleh senyum la kan??"
aku buat bodo jer...
hahahaha...

okeh sekarang masa yang di tunggu2..
apa lagi layan pictures laaaaa...
dah siap sedia tadah baldi nak muntah...
aku warning siap2 ni..
banyak gilas~
waaa..
bernanah mata korang!!
masyarakat jangan benci aku..
muahahaha...
amaran:::malas nak watermark bebanyak okeh..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

warming up..kihkihkih...

 otw..saja nak rasa sehati sejiwa...we are in purple okeh...
akak xbole blah la..konon nak buat macam sweet2...

 Tetiba tengah jalan kami nampak segorombolan tentera darat malaysia...wah...skema..BoO beriya2 suh amik gambaq...apa yang best sangat xtau la kan...huh...layankan jer!!

 kedai makan seram yer korang!!
pas makan baru kami nampak dekat tiang tu ada cermin pastu ada tulisan ape ntah...euwww...aku siap jeling dekat BoO...bg hint suruh dia tengok...dia terus cakap tawakal jer...baca bismillah banyak2...
tak salah kalau nak guna pelaris tapi jangan sampai syirik lak...

dalam kete tengah tunggu BoO pegi toilet...

perjalanan diteruskan...so korang pun teruskan layan pictures lagik okeh...

@ STOBERI FARM~

 "Selamat Datang"

 nama pun Cameron mesti la kena ada buah stoberi~


 Dah macam penyambut tetamu jer aku...asyik welcome2 kat signboard kedai orang...hahahaha...

 sesuai sangat dengan pekerjaan anda!!

gebu je sayur-sayuran dia...

 macam nak gigit2!!!



 
 tomatoman~

 kilang cekelat~

hobi baru~
@ HOTEL SENTOSA

kami cari Hotel murah2 jer...budjet satu hal la..rasa rugi jugak kalau ambik mahal2 coz nak tido jer..pagi2 buta nak checkout!!
gila kentang RM78++...ada astro lagi..ahahaha





sempat lagi posing laki bini depan cermin...layan jer laki aku..muahahaha
lawak gila...siap boleh pose drakula!!!

@ BHARAT PLANTATION WALK

Memang layan gila minum tea petang2...tetiba perasan macam Nora Elena&Seth Tan...wakakkaka
tea dia rasa fresh!!!perghhhhhhhhhh!!!!
pastu boleh tengok ladang tea punya view...waaaaaaa...macam nak p buat rumah kat sana...
bole x BoO???


















malas nak letak caption...muahahahaha....

@ SMOKE HOUSE

saja2 nak feeling2 pose amik gambar ja kami singgah sini...ekceli dah banyak kali pegi tapi xsempat nak singgah sini!!!ahahaha


 korang tengok rumah ni comel x???macam burung hantu kan???











 muahahahaha...overkan???ofkos tengok la sapa cameraman dia..
nama smoke house tapi tempat dia macam best ja...hahahaha

@ MARDI

Bestnya kalau kat umah ada camni...huahuahua..
angan2 jelah!!!




























banyak gila gambaq!!!sabaq2 yer korang!!

@ BRINCANG










bau tea okeh!!!sejuk...hidu jer dah rasa macam tea ais!!!hahahaha...tipu!!!

@ PERHENTIAN TERAKHIR

muahahaha...aku xtau nama tempat tu tapi dia tulis kat situ perhentian terakhir...
kahkahkahkah...
BoO cakap nak berenti tak amik gambaq...pasni xde dah bunge...kahkahkah...
sangat memahami...













ouchhhh...penat sangat...minum dulu...tengok BoO..muahahaha...
i maintain uols~


Thanks a lots to BoO..Cool..Sweet..Fun..Great...Loving JOURNEY!!!!
waaaaaa....much...muchhhh...muchhhhhhh luv U......

No comments: