"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Wednesday, June 29, 2011

Tengs BoO..

Assalamualaikum....

Bile kali terakhir korang dapat bunga dari yang tersayang???
kahkahkah...mesti xromantik macam laki aku jugak kan????
tapi...setelah hampir setahun...erkkk...rasanya lah....
aku dapat bunga!!!
wahahaha..
gila kau menggigil nak tunjuk ekspresi camana..muahaha
i maintain chunnn...sengeh pastu cakap "wah..tengs abang!!!..rasanya last dapat bunga masa u nak pujuk i sebelum bertunang kan????"hahahaha
BoO punya reaksi pulak.."eleh...tu pun nak kira"
ehhhh...hellllllooooooo...patutnya kau yang cakap ayat tu okeh!!
kisah ni jadinya masa kat Cameron hari tu...cite basi...bunga masih fresh yer korang..
sebab tu aku cakap xmau rose..sebab xtahan lama...then amoi penjual bunga tu suggest bunga ape ntah..bulat2 comei...tahan 5 tahun!!!
so grab jer yg tu!!
tahan la 5 tahun BoO xyah bagi bunga kat aku kan!!
kahkahkahkah...see sangat memahami tak saya???ahahaha

 inilah bunga yang bertuah itu...ahahaha...slap me!!
comel kan???macam nak gigit2 jer..
dan
setiap entri wajib ada gambar owner la kan??
ni dia...
macam biasa la..
-
-
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=

 Tengs BoO..

bunga ni aku letak sebelah katil kat kepala dia..
bagi dia tengok selalu..ahahaha
biaq sampai layu kat situ!!!
kalau dah bosan tengok sila beli yang baru yer!!
bijak x aku?/
muahaha..




P/S:::kadang2 perlu jugak kita bagi sesuatu untuk tunjukkan sayang kita kat seseorang tu...*__*

No comments: