"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Thursday, June 9, 2011

Nak jugak Buat entri pasai NORA ELENA..:D

Assalamualaikum~

Blurrrpppppp.....Alhamdulillah...perut tengah kenyang lagi ni...ehiks..terlajak makan time berbuka tadi...
sejak dua tiga menjak ni aku tengok ramai yang dok post kat FB pun asyik naik nama NORA ELENA ja..haishhh...heran aku
best sangat ka??aku sejak kawen ni dah jadi malas dan xdak masa nak layan slot akasia/sinetron/segala jenis drama bersiri la kiranya...ish..ish..ish..dulu sebut ja cita apa..part pa..dialog apa suma aku buleh cita...tapi dulu la kan...hahahahaha...sekarang malas gila!!!

Okeh aku dah start layan NORA ELENA 1st epsode...bole lahh...ohoh..kang mengamuk peminat2 cita ni..
kalo xsebab aku keja malam jangan harap aku nak buang masa layan balik cita ni dari mula!!kahkahkahkah
tapi sepanjang yang aku tengok kalo cita di adaptasi dari novel mesti meletopssss...
contoh terdekat Lagenda Budak Setan!!!gila kau xmeletops sampai ke panggung kot...
aku berkali2 layan..tersentuh ati kecilku..kuikuikui...gelis~


pelakon pakej suma..tula faktor boleh juai drama ni..
nak sambung layan balik NORA ELENA ep 8 baru..kahkahkahkah...lembssss gila aku!!

1 comment:

cpahniza said...

aku tak penah tgk ..wuwuw~