"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Friday, June 17, 2011

Tak Terkejar dek.......

Assalamualaikum...

haiiiii korang~
ok tak tajuk entri akak kali ni...sambungan tajuk tu sebena nya tak terkejar dek fesyen yang semakin melampau2...dan semakin ramai fashionita yang kebabooooommm....
aku???hampehhh...tengok jelah...ahahaha
ikut sikit jer suda!!
fesyen ni cepat!!kalo nak ikut mampos...bapak kau tan sri xpe..laki kau dato lantak ko lah nak gila fesyen pon..aku ta kisah!!!
ape2 pun aku suka tengok korang punya style yang pelik2...superbbb!!!
antara fesyen yang aku suka sekarang ni HIJAB style!!
macam jenis material dah kuaq...haishhh...tak terkejar eh...
paling pemes HANA TAJIMA lah an...


hahaha...konon nak jugaaaaaakkkkkkkkkk...

Pastu tengok orang dress vintage style...


hatoiiiiiii...ngada betoi...

pastu gatai2 dok tengok high heel plak dh...

 weyyy aku minat ni...BoO tolong buat suprise kat i..leh tak...huhuhu

yang ni pun suka...
tapi
aku ni jenis pakai flat ja..
xpun selipa jopun..
heels belambak dalam kotak lam almari..
muahahaha...

-
-
-
-
-
-
-
-
-


paling selesa dan serasi dengan aku!!!
nak shooping pun xdala sakit sangat kaki kan~

so aku pilih untuk berada di zon yang selamat..xyah nak fanatik sangat.huhuhu.....pada yang gemar berfesyen..teruskan!!aku suka korang!!
majulah fesyen untuk diri korang..hihi
i follow sikit jea...



P/s:::BoO jom shopping..i nak flat shoes..ngehhh..ngehhhhhh




No comments: