"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Sunday, June 19, 2011

Urusan Kawen..

Assalamualaikum~

sekembalinya dari cuti ujung minggu...wawawah
semalam punya cite nih baru nak update...
mula2 pegi wedding kawan aku&BoO..dorang ni pun study sama kolej ngan kami..wahhh...ekceli ramai yang becinta time study dah kawen termasuk KAMI!!!..
Alhamdulillah..jodoh panjang!!!!auwww...
ada yang dah bawak anak..bawak perut..bawak diri..muahahaha
so cite panjang pun tak guna korang tetap xkenal..meh aku tunjukkan picture jer terus..sebenaqnya akak malas nak taip banyak2...dasar!!

 Pembuka selera mestilah gambar akak kau nih dulu yawwww...
kahkahkahkahkah..

 baru tunjuk muka laki!!ahahaha...keji..keji..keji..

 aku pun xtau bila masa dia buat aksi camni...haishhh..
xpe2..akak blurkan sket...hahaha

 ni la dia pengantin..husband dia sekelas ngan BoO..wife dia junior aku..bila masa korang becinta wey???muahahah..



 amet...sila jaga perut anda..jangan jadi seperti orang disebelah anda(BOO)...pis yawww...

 ok x camni..konon2 nak ada seni..aku bagi tau BoO amik gambaq bagi nampak pengantin kat belakang..ehehehe..sebab dah banyak sangat amik gambaq malu lah nak p dekat2...lagi pun ramai orang...kang orang cakap aku lak over!!!

 ha pengantin pompuan nama dia shikin..budak JB..jaoh dowww

 Pengantin lama tetap nak interpreme okeh!!

 BoO:::p dok kat situ buat macam nak cium bunga tuh!!!
Aku::(muka blur)alah kena jugak ka???
BoO:::cepatlah!!!(muka cengei)
Aku:::ish..malulah...yelah2..(sambil posing senyum buat comei)
ahahaha...menyampah...nak amik gambaq pun nak paksa!!haishhh

 over tak shaya!!!kuang3

 senior aku dan ex-opismate YANA..

 Anak Yana&Yassin


Lama jugaklah menetap kat umah orang kawen tu..punya nak tunggu kawan2 dorang...haish...kematu jugaklah perut asyik makan jer...pas majlis perpisahan dorang..muahahaha...aku ajak BoO pegi Penang...dah alang2..kononnya nak shopping..TAPI!!!!
apa yang aku pegang suma dia tarik muka...x elok la..xsesuai la..hangin..aku terus ilang mood nak shopping..
last2 dia cakap nati kita mai lain na shopping raya!!!
tu lambat lagik okeh!!!

 sempat tukaq baju dan shawl yeah...xkan nak shopping pakai baju kurung...ohhh TIDAK..
aku bukan stok gadis melayu yea..
Mekap xsempat touch up..ahahaha..
tapi seriously aku cakap foundation Simply CT..memang cantikkkk
lagi lama lagi glowing..kehkehkeh..

 macam boooolat jer pakai shawl camnih...ahaha
kau memang bolat okeh!!FAKTA!!
 
 Baju ni jer yang sempat akak rembat!!
macam baju tito dak!!
ah..gasak ah!!



 Yay!!!akhirnya..selepas kemunculan semula GCB...


Makan2 and lepak2 area Queensbay dolu sebelum belepas ke pendang!!gila kentang lah...mengimbau kenangan lama...
dulu2 port ni la dok dating ngan BoO..
haishh...manyak syiokkkk woOOOooo...










~Entri TAMAT~
~PISS~
 

No comments: