"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Wednesday, June 8, 2011

Semakin Meletopssssss!!!!

Assalamualaikum~

Dengan senyum lebarnya nak cakap Alhamdulillah bisnes semakin maju!!!
ingat tak entri aku pasai AS BEAUTY....
sekarang semakin dikenali dan mendapat sambutan~cewah~
ekceli produk ni keluaran member BOO...aku pun kenal sangat lah...
kira respek jugaklah...yelah bukan senang kot BUMIPUTERA nak maju berbisnes...
aku just tolong2 jelah...sambil menyelan minum air...
dan yang paling best ramai yang try ni meletopsssss dow...muka kilat2 gitu..ahahaha
muka suci dari noda jer...

Thanks to MYBOO jugak as a penyumbang terbesar MODAL dan TENAGA..ahahaha
xkisah la..walaupun ada yang mencaras bisnes aku..muahahaha
rezeki masing2 la kan..kau usaha lebih banyak la yang kau dapat...

Bagi yang berminat boleh contact aku kat FB kat sini pon boleh...
cewahhhh sempat lagik promote!!!

2 Bulan lagik nak raya dahhhhhhhh.....
tunggggguuuuuuuu
bulan JULAI....
new bisnes come and u guys!!!

sumpah xtipu
ce TRY!!!


Set 3 in 1 Facial Treatment
Sesuai untuk semua jenis kulit.
Harga RM 120 (WM) / RM 125 (EM) seset
Trial Pack RM 50





P/s:::nanti aku kumpulkan testimoni untuk tatapan korang!!!

No comments: