"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Sunday, June 5, 2011

My Beloved Geng's Wedding~

Assalamualaikum...

yeeeehuuuuuuu....akhirnya...sampai juga turn hang kawen weyh!!!!
last dalam geng kita...gojess!!vouge!!kedebommm...bommm...bommm...gitu...
wahahaha...over tak aku...muahahahaha...peduli apa aku...
ehhhh...sebok2 cite korang mesti xkenal lagikan sapa yang aku maksudkan...meh...meh...nak tunjuk 
"QUEEN of THE DAY"

NANA anda sangat cantik pada waktu ini!!!

dia ni bestfriend aku jugak..so agak excited lah aku ngan uya(pon bestfriend aku)..
kami perlu ada time dia akad nikah okeh...nama pon friend gitu!!!hahahaha

 warna baju mestilah mengikut tema okeh...



 Finally...love this moment!!


 forever friend!!


 my wonderpets ehhh...wondergirls

antara orang terpenting ni...geli tak!!!

Alhamdulillah..selamat sudah menjadi isteri orang...selamat...selamat...
pasni boleh la meramaikan umat na...hahahaha...maksud yang mendalam...
walaupun ada sedikit kekecohan yang berlaku..pas majlis akad nikah balik umah dan p butik siap2 untuk majlis persandingan...kami sebagai orang penting haruslah buat2 sebok...folo kesana kesini...berkepit dengan pengantin okeh...over tau akak...

 xda sapa nak layan kami...so jumpa ja cermin cepat2 snap pic..huhuhu

 omggggggggg.....comel gile baby ni...macam nak gigit2 ja pipi dia...
nama dia Ariana ye...

 saja nak bagi tau baju i sedondon ngan bunga tu...muahahahaha

 xda orang nak layan i...so kepala patung pun jadi lahhhh....frust!!!

 tengah set rambut...simple but nice!!

 ohhh...tidak...dah start perasan dah minah ni...


wahhhh....i like..like..soooo



 ketibaan pujaan hati...

 macam nak kawen lagi sekali~

sebelum balik
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
seketul pic sebagai kenangan seumur hidup


my wish~semoga bahagia hingga ke akhir hayat...cepat2 produce geng..
perfect wedding..

No comments: