"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Monday, May 2, 2011

Poket Rabak!!!

okeh ni cuma nak buat cerita kontot...
just nak preview barang yang aku shopping...hahaha...
rabak...rabak...poket hubby aku....hohoh
jom2 jangan buang masa....
meh tengok ni...


 mula-mula jejak kaki ja dah terkinja2 nak beli t-shirt PADINI...muahahahah
murah gila kot...saya dapat membeli 2 helai baju dengan harga 1 helai baju sahaja...
hahahaha...bangga2...
sebab beli baju murah...kahkahkah

 ni sebab hubby aku yang minat...jadi dengan sukacitanya aku pun beli tapi dengan syarat
dia kena tambah duit...kahkahkah...aku kan kedek sikit....walaupun nak beli barang aku sendiri...buleh???

 ni pun aku punya baju jugakkkk...hahahaha...
alasan nak beli nantikan nak p bercuti dah xda baju la...kikiki...menjadi!!
beli kat F.O.S jer...

ha yang ni hubby aku dah memang choppp awai2 nak beli selipa sama la konon...
eh sejak bila eh nak sama2 jer...hohoh..(geli takkkkk)
bila sampai bab2 membeli belah ni aku secara automatik xkan membangkang...hahaha
asalkan aku pun dapat pulangan/faedah...eceh...

Ni baru la baju hubby chek...3 cukup!!!muahahahaha
tak leh lawan tokei...

huh...puaih hati...dapatkan abiskan duit!!!
tujuan asai nak beli purse!!dah keluaq kulit aku punta purse lama nih...
tapi asyik terbabas jer...
sedih~

No comments: