"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Tuesday, May 17, 2011

Hanimun {PART 3}

assalamualaikum...
nak sambung lagi ni...agak2 dah boring ke blom???
ahhhh ada aku kesah...tengok jugak k...lagi x abeh...

Destinasi seterusnya kami menjelajah ke 

@AYAQ HANGAT
-terkejut masuk pree okeh...yelah slalunya kalo tempat ramai pelancong ni mana nk cari FOC...








kolam yang last ja paling hangat air dia...kalo takat nak rendam2 kaki memang best!!!
ala-ala jakuzi gitu...wawawa...xda la ramai sangat orang...sooo sangat selesa okeh..

@GALERIA PERDANA
-ada 3 blok bangunan okeh..mampus nak jalan...so picture aku pilih sikit ja...banyak sangat kang terus kena spam...kahkahkahkah...tapi banyak gila hadiah & pingat yang TUN M dapat...gila kentang wooooo....kematu kaki aku jalan dalam ni...








tengok sikit-sikit sudah..nak tengok banyak2 klik SINI

@MAKAM MAHSURI
-





 amik berkat ayaq telaga Mahsuri...bagi ilang segala noda di muka...muahahaha

 ujan okeh..


terpaksa berlari-lari sebab ujan sangat lebat..so terpaksa berteduh dalam umah Mahsuri..
kikiki..

@PANTAI CHENANG
-BOO kempunan nak mandi pantai...aku malaih(takot ombak)
so temankan ja...tapi xleh mandi coz ombak sangatlah kuat..aku warning dia jangan ngada2 nak mandi kang hanyut lak...mintak simpang YA ALLAH...

 konon nak wat sweet2...miahahaha




basahhhhhh~

@TEPI JALAN
-malam kuaq dinner wif my bestiss coz dia keja kat sana...





comeikan???sapa preggy plz bt ceni..hukhukhuk
jalan punya jala..sembang punya sembang xsedaq sampai pukoi 12 lebih oke...balik otel terus pengsan..

@LAST DAY

-weeee....nak balik dah...eh bukan ke patut sedih...haishhh...
kalo sari mungkin sedih..kalo 3 ari korang rasa patutkah???
ahhhh....shopping time~(tapi pic xda..hukhukhuk)
jommmm....
sebelom balik amik mood kat swimming pool otel dulu..hahaha..sebab ada orang tu kempunan nak mandi..






penat dah jalan-jalan nak balik dahhhhhhhh....
yessssss...akhirnya....




_
-
-
-
-
-
-
~TAMAT~

P/S::tq very much utk mama&bapa for the voucher..my besties NANA coz jd tour guide kami..MYBOO layan kerenah ngada2 aku hahahaha..and coustemer aku yang xbenti2 oder barang sepanjang aku berada di Langkawi....weeee...


No comments: