"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Monday, May 2, 2011

GRAPE FARM~Great!!!!!

Assalamualaikum.....

haluuuuuuuu....meh nak membawakan korang bersama-sama aku ke Ladang Anggot Anggur...
nama ja dok Kedah...hahaha...ni baru 1st time menjejakkan kaki sebab tu jadi jakun sikit..kikkiki
so kalo korang berminat boleh pegi sendiri k...tempat agak menarik untuk aktiviti chillex...
tanpa membuang masa lagi...
-
-
-
-
-
-
-
-

pembuka tirai...amik mood dulu...

ok malas lah nak cite panjang2...korang sila layan jelah pic kami yer.....
tengok sampai muak!!!wahahaha....

best!!!!tp sayang xbuleh petik sebarangan..no.no.no....

 entrence~

 saya suka payung..muahahaha

 My BOO~

 sebelum masuk sila beli tiket dulu yea...RM 3 jer...xkan xmampu kot...
















ahhhh...lenguh jari manisku nak uplod banyak2...kalo korang nak tengok lagi boleh klik di SINI...



~BYE~

2 comments:

wan_iz said...

cis.. hampes. x habaq pown tang mana.. dok tgk gbq ang ja.. boley mendatangkan kemarahan... Hahahahaha :P

Pn.Mieza Fadzly said...

hahahaha....weyyyyyyy2...
lupa plak...ni kat SIK...TASIK BERIS~sila la p...ajak geng2 GKL...meletops~buleh kelah ramai2....