"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Thursday, May 5, 2011

Suprise la sangatkan~lalalalalala

Semalam ada orang tu kononnya nak buat suprise tapi xsuprise pun...wahahaha
sapa lagi lah kalo bukan MYBOO~lalalalalalala
tapi agak sweetlah...cobaan yang baek....pasni sila create idea yang lebih mantap okeh~
ehhh...korang mesti tak pahamkan???
meh aku cite....

MYBOO a.k.a Hubby chek katanya ada seminar di KL ari selasa lepas...ok fine..pegi jelah kejekan...
aku dapat kol dari dia kononnya kena dok seminggu la kat sana...ok fine jugak walaupun dalam hati ni berzikir jelah tak berenti~aku kan stok ngada-ngada nak berkepit ja tapi EGO...hahahahaha

Rabu petang dari pagi kepetang aku dok msg...balas...tapi 3 aku send 1 jer dia reply...hangin x!!!!
rasa macam nak lempang jer kalo dia balik nanti(time emo jer ckp camni)...kihkihkih
sampai malam aku dah naek fedup..hah lantak kau lah apa nak jadi pun...wahahahah~derhaka gila kau nyah...tiap-tiap ari kena mintak ampun kat BOO...hehehehehe

11.30 malam~ 1 msg masuk ::Incik Hubby::hai dah tido ker??
                                            ::Isteriku:: (xreply padahal baru tido2 ayam)konon nak balas dendam..hohoh

Tetiba kalot pulak dok kol-kol...hahahaha...aku kan KEJAM...x angkat ok...masuk kol ke 3 siap cancel lagi...huahuahuahua....punya malas nak layan sebab dia xreply msg aku...kahkahkahkah
5 minit kemudian jeng.jeng.jeng...pintu bilik ada orang ketuk...haishhhhh....sapa dok maen2 tengah2 malam nih...kaco daun betoi....dengan rasa malasnya p buka pintu ehhh xda orang ok...ehhhh...tengok betoi2...la laki aku weyyyyy~yayyyyy~....kahkahkahkah....nak marah..nak suka...suma ada heh...aku ni bangsa yang xreti nak buat muka terharu okeh...bila dia cakap suprise!!!!aku dengan muka slumber jer kot cakap...eleh ingat suprise la tu...wakakakaka~terus blah masuk bilik sambung tidoq...hahahahaha

tapi xleh tidoq(rasa bersalah la konon) bangun balik bancuh ayaq..dengaq cite dia...bla..bla..bla..sambil tengok tv...makan biskut...wakakaka~agak best...sampai pukoi 2...

MYBOO CHUK
xpandai nak suprise...wekkkk

Tediaaaaa...nampak dak perbezaan masa zaman bercinta kuruih ensem ja...kakaka...mai zaman kawen nahhhh haaiiii...SEHAT sejahtra...pandai dak isteri mu menjaga mu..hahaha...walaupun tak penah masak...kahkahkah...

papepun aku still sayang dia...InsyaAllah selagi nyawa dikandung badan~jiwang tak...kikik
LEVIU soo much...thanks for being a part of my life~

No comments: