"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Thursday, May 19, 2011

GaDoH MaNja~**~

Assalamualaikum~

nak stori sikit...sikit jer...
dua tiga ari ni xtau la pasai pa..asyik nak marah ja
mangsa dia MYBOO...hahahaha...nasib badan la kannn...
apa2 pun thanks ya sebab kamoo diam jer bila saya menyinga**
kamoo senyum bila saya muncung panjang-panjang**
kamoo cool ja bila saya memberontak**
paling tak tahan
kamoo akan cakap
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
**mengucap banyak2 sayang**
bila saya start membebel..hukhukhuk
saya???
terus terdiam...
dan lagi satu
saya paling geram bila saya cakap
**nak merajuklah cmni**
kamoo selamber ja cakap
**ok sayang tp jangan lama-lama sangat tau..**
geramkan!!
whateverlah kan...
yang penting
kamoo tetap telah dan sedang membahagiakan saya~

saya ingat lagi sebelum kita disatukan kamoo bagi tau saya
kamu JAHIL tentang agama dan macam2 lagi
tapi sekarang
saya sangat berbangga
disebabkan keJAHILAN kamoo la
kamoo begitu merendahkan diri untuk mempelajari dan memikul segalanya
dengan penuh rasa tanggungjawab**
pada saya lebih baik kamoo jahil dan sanggup belajar dari bawah daripada orang yang sombong terus mendongak ke langit kerana merasakan mereka sudah terlalu bijak dalam segala hal..
tanpa mempedulikan pendapat orang laen...

LEVIU MYBOO**
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
no words can describe how much i need and LOVE u


 
motif picture::disebalik kehidupan seorang lelaki mesti ada perempuan...cewahhhh...
aku suka terbang kt belakang dia...beware!!!

2 comments:

cpahniza said...

gila cute~ ^^

Pn.Mieza Fadzly said...

meh join the club..ehehehe