"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Saturday, May 7, 2011

BRIDE to BE ~Cix NANA~


weeee...weeeeee.....
entri kali ni nak cite pasai party khas yang diadakan untuk next BRIDE to be...our bestfriend Cix Nana..
xlama dah nak kena korban..kah.kah.kah..

nak tengok tak BRIDE to BE tu????
meh..meh..nak tunjuk...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
tadaaaaaaa~


hehehe...
bole la nak perasan jap jer...alohhhhh
ok..ok...serius kali ni...


hahahaha...suprise gila nak tunjuk muka dia pun...haishhh...
maen banyak kau mieza...
oklah...nati korang fedup lak ngan pangai xsenonoh aku ni...kikiki
sila lihat BEAUTIFUL lady ni k...


 okeh???puas ati???
chun tak???
sori nak jadi bini si EJAT dah..

sila lihat gambarajah dibawah..
teruja tak???
disebabkan dia ni paling LAST dalam GENG kami yang berkahwen so kami buat majlis special sikit...


okeh barang-barang di atas disediakan oleh Tuan punya badan yang bakal jadik Pengantin...muahahahaha
Fungsi-fungsi name tag adalah seperti berikut...


 Bride to be


 The Planner


The Organiser & MYBOO as a Cameraman

And my special dedicated for both of them...
TIRA.MISS.U


 1st time buat..naseb jadik...muahahaha
*bangga*


 supaya tak muak aku tebalkan sikit base dia...


weyh Bride to Be makan banyak...hahahaha
babe hang ta yah diet...kuruih dah..nanti ta elok..


 ni si SUPER SENIOR pakaikan crown...amik berkat yer...
hohohoh....


 SUPER SENIOR+SUPER JUNIOR & SENIOR


ce tengok aku macam tengah belajaq nak catwalk ja...hahahaha
hampa dua orang jurulatih...erkk~


Party tapi kami 3 orang jer...korang bulehh centu???





DIA bukan SAYA...hahahaha


IBU over pada anak...



sila jangan komen apa okeh..
saja nak pose bajet comei..




seronok apa geng???aku xbuat lawak pun heh...



kami adaa...hampa???adaaaaa???




semua picture mendongak ke langit.....cameraman malaih nak dok...nyampah~


MYBOO thanks a lots for supporting our party...
u so cool BOO..





dah lama aku kawen hampa baru kalot nak tengok gambaq kahkahkahkah....
basi dah weyh...
tengok la the real me!!!
GEMOK~


Ibu mithali~


awakkk....saya sayang awak...buleh???hahaha



Bakal pengantin HOT...


Ibu & anak yang tengah HOT


Cool kan GENG's...pasni xtau la nak buat party apa lak...hahaha
papapun aku doakan majlis hang nanti babe berjalan seperti yang dirancang..
mesti meletopssss punya...aku lak yang excited nih...muahahahaha

No comments: