"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Thursday, May 26, 2011

Dilanggar todak~

Assalamualaikum....

sob..sob...sob..
starting entry dh sedih..korang tau pehal aku aku sedih???
Baybey Ken dicium bontotnya tanpa kebenaran parentnya(aku&Boo)...
kisah bermula semalam...lokasi Pendang
Actually keta tu tengah parking kat tepi jalan bawah lampu sebelah pokok besaq..
kami tengah makan kat kedai betul2 depan keta tapi di seberang jalan..
belum sempat bangun bayar..tiba2 GEDEbamMMmmmmmmmmm!!!!!!srehhhhhhhhhhhhhhhh(bunyi terseret kat jalan)waaaaaaaaaaaaaaaaa(bunyi pompuan tu jerit)sereyat darah aku...
cepat gila..tergamam...melambung moto jatuh atas dia...
bab keta xdala nak marah sangat coz sikit jer..yang xpuas hati bab dia dok maen sms...
laju lak tu..nasib la pompuan kalau laki memang xda maknanya nak kesian2..sure kami p balai polis buat report then mintak claim..
aku kat dalam kedai makan tu dah xleh bangun...lutut mak goyang okeh..nasib xda darah kalau x dah sah2 skali ngan aku naek ambulans....huhuhuhu

jadi untuk korang2 yang merempit macam aku atau drive keta plz..plz..plz..drive safely...
sayang la nyawa korang...tapi kalau dah ajal kau macam tu memang xleh nak elak la...
keta rosak boleh masuk workshop...kalau ilang nyawa???
ini peringatan untuk semua ok..termasuk aku...
kita xlanggaq orang...orang langgaq kita...

Dan aku doakan orang yang langgar keta kami tu selamat...sebab dah dimasukkan ke wad semalam...
aku masih dalam keadaan trauma..+________________+
aku memang xsuka orang drive laju2...laki aku drive laju2 pun aku dah start pening2...muahahahaha

P/S::::Berhati-hati dijalan raya...sayangi nyawa anda...hidup cuma sekali...ingatlah orang yang tersayang..

2 comments:

Sharifah Aniza Ali said...

aishhh ksiannya kt minah rempit tu?? teruk ka weyh?? ha aku suka drive laju2...lg2 bila drive sowg2 p jho ka mna ka...highway kot wk slow mmg ngntok rr..pa pon kna hati2 n ingt org tersyg..huhu

Pn.Mieza Fadzly said...

weyh kalo bwk laju xkaco org xpa..huhuhu...