"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Tuesday, July 5, 2011

TAWA DALAM TANGISAN!!!!

Assalamualaikum..

selalu nak update cite2 basikan???
ahhh...lantak la..
ekoran sambungan ENTRI NI~
nak tunjuk kat korang sambutan majlis yang di adakan..


~MAJLIS PERPISAHAN~

+_________+
sedih!!

so xleh cite panjang2...hahahah..alasan2...malas!!!


kek dan orang yang diraikan...kecuali aku!!!muahahah
aku kan orang kuat mana leh berenti lagi...ceh!!!
 aku..zehan..ctah


 ho oloooooh.....buruk benar perangai sorang2..








tu makanan kami...Nasi Ayam TAT...
dulu tip top paling pemes...sekarang dah kureng~
tekak aku rasa la..huhuhu...

after majlis farewell tu kami keluar untuk function kami sendiri...
kengkonon la kans...
tapi aku xbanyak snap picture!!
macam xda mood...yelahhhh
kate sedih...ahahaha



ekceli kami berlima tapi lagik dorang naik kete berasingan...


gila!!!aku xleh terima picture nih...
nampak gems gila!!!
ahahaha....




okeh sudah2...nak layan JUVANA...tadi xsempat nak tengok live tadi..huhuhu




~BABAI~

No comments: