"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Saturday, July 2, 2011

DURIAN...mari..mari..

Assalamualaikum...

Durian punya cerita...haahahhh...maklumlah sekarangkan musim raja buah...
peberet i okeh!!nyum..nyum...
paling bestnya bila dapat jemputan khas dari BFF aku yang baru ja resign..:(
jemputan makan pulut durian kat dusun ayah dia!!!:)
menggigil dow...muahahaha
suma makanan di sponser oleh dia..aku dan BoO serta kawan2 dia wak perut ja...see betapa mulianya hati BFF aku!!!

Jom layan picture jela...sori yer kalo picture kurang memuaskan..selebet sorang2 maklum la...peluh2 makan durian..xpedulik dah muka nak jadik apa..kuang3..
 apela motif amik gambar batang pokok nih...haishhh...
center to the point lak tu...kahkahkah

 buah yang menjadi mangsa kerakusan kami!!!

 BoO...pulun dok bukak buah dereyan...ahahah
1st time aku tengok dia makan banyak2 buah durian...kalo tak jangan harap!!
makan pulut durian+air oren...muahahaha...

 Tuan Dusun!!

 Nampak tak buah tu..ada macam2 nama ooo...lawak2...
makan banyak2...so sekarang aku terasa sakit kepala..
durian tu kan panas...huuhuhuu...
tudiaaaa nampak pelik tak picture nih???
aku nampak gemokkks gila!!
ekceli BoO pun dah tegur!!!
ngehh..ngehh..ngeh..

Tuan Dusun & Tetamu Dusun!!

Big thank dari kami...Alhamdulillah...kenyang sangat2...lazat...sehingga menjilat jari oo...siap kutip buah bawak balek lagi...ahahaha
nanti nak lagik~
ouch..slap me...



byebye...
kepala still berdenyut2..
penangan raja buah!!

No comments: