"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Tuesday, July 26, 2011

AYAM PENYET BANDAR & KAMPUNG

Assalamualaikum...=))


amacam sehatsehat suma korang???okeh berbalik pada tajuk entri la kan...nak kongsi sikit cerita..
semalam aku ngan MR.BoO dengan rasa excitednya nak pegi menjamah nasik ayam penyet yang baru dibuka dekat AS...baru ker??ker kami ja yang baru p..muahahaha...hancus jap aku punya diet semalam...

sampaisampai jer kami amik port kat luar..kenkonon nak amik feel angin luar..dekat saplohmenet duduk tak da orang serve pon..aku kan stok xleh sabaq so dengan kuasa bulan aku sound BoO..."eh..bang layan diri kot kat sini..cuba awak pegi tanya yang jaga kaunter tuh..berbulu jer nih"..kehkehkeh...BoO dengan CooLnya pegi kat budak tu then aku tengok jer dari jaoh..dia tunjuktunjuk suruh BoO pegi duduk..

tak lama pastu baru kalotkalot amik oder..tapi bagusnya dia siap mintak maf banyakbanyak kali..kami sampai da taktau nak cakap apa..just okokok...hahahah...rupanya dia cakap tak cukup staff...menu pun tak da sepenuhnya lagik..okla kami just pilih standart menu..bagi memudahkan dorang buat keje dan mempercepatkan hidangan kami sampai...muahahahaha...

jom sayangs semua tengok gamba kami...nak belanja korang tak mampu..heheh..belanja gamba jelah..hekhekhek...



 mukhadimah...haruslah muka hakoooo....


 then barulah muka MR.BoO..suami kena mengalah hokey...muahahaha


haha..nak jugakkkk hamek nama restoren...haishh


tadaaaaa...apela BoO meh kat sini nak minum Tea O ais jer??
bagus betul la..memang tekak Tea orang kampung...


aku punya mestilah "SODA GUMBIRA"


nasik ayam penyet BANDAR..pun aku punya...


dah memang tekak melayu asli menu pun pilih ayam penyet KAMPUNG...


sambal dia memang perghhhhhhhhhhhhhh!!!!meletopppppppppppp....keluaq asap kot telinga..aku ni plak bukan jenis makan pedas..ambik ujungujung sudu pun keluaq ayaq mata..ayaq idung segala..pedas sampai pekak...walaupun mak aku orang jawa tapi aku still xleh makan pedaspedas rasa dia soso ja..huhu..tapi aku kembali ceria dan gembira bila minum SODA GEMBIRA...hahahaha...











p/s::bangun pagipagi perut aku dah start memulasmulas..sampai sekarang..hukhukhuk...perut i xleh terima ayam penyet...muahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa....sedeh!!

No comments: