"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Saturday, July 30, 2011

DATING dengan GIRLPREND!!

Assalamualaikum..


wohooooo....GEMPAK tak tittle kat ataih tu??ahhhh...bajet jer..patutnya dating ngan MR.BoO..hurmmm...dia kan manusia paling sebok sekarang(ayat frust) so terpaksa la tukaq plan!!bila pikirpikir balik ok gak dia tak ikut...kehkehkehkeh...yang tak bestnya dah dapat warning awalawal sebelum keluaq rumah..lebih kurang macam nilah...        

          BoO   :::  nak p mana??dengan sapa haaaa???
           
           Aku   :::  emm..dengan zehan..p tesco ja..emmm...abang bak duit sikit(sambil hulurhulur tangan cam                                                 
                         gangster...muahahaha)

           BoO   :::  ehhh...xdak duit xpayah p la..kalau nak shopping tunggu p dengan abang baru dapat

           Aku    :::  oooohhh...kan dah janji dengan zehan..xmau bagi xpela orang p ushausha harga dulu na..
                          nati kita p terus beli..=P

           BoO  :::  hmmm...yelaa tu...


duit tak dapat..tapi aku tetap dapat beli tapared pants dengan cardigan tanpa pengetahuan BoO kecualila dia terlebih rajin nak online then baca blog aku nih...kuangkuangkuang...

okeh berbalik pada girlprend aku nih..cewah..ZEHAN..ekceli paling rapat ngan aku masa dia keje sekali ngan aku dulu..sekarang dah clash..ahahah...takla..dia dah jadi orang gomen dow..nak tengok tak???aku dah selalu sangat tempek picture dia dalam blog aku neh.. nak tengok jugak??okehokeh...


opsss...tuan tanah dulu la yerrrr...eheheh


tadaaaaa...
GIRLPREND saya!!!
tatau la hat nombot brapa..kehkehkeh





dah letih jalanjalan kat TESCO tanpa arah tujuan dan matlamat...cewahhh...ada baiknya isi perot dulu...lagipun kami tengah mengidam nak makan sizling mee dengan cocktail special...perrrrghhhhhh...mantap!!


cocktail special..
lap air liur korang cepat..muahahaha...

pas isi perot kami meneruskan perjalanan ke ALORSTARMALL la pulakkkkk...kata nak windowwww kans...ahahahah..akak tak dak laki aritu so suka hati la yer...kehkehkeh..


 gemokkk tak aku pakai jumpsuit???


dia single..aku memanggg taaaakkkkkk aaaa...

pas pusingpusing..takda jugakkkk yang berkenan dihati aku ajak jer zehan blah dari situ...sebab barangbarang yang ada kat situ memang takleh blah..hahahah...soooo belagak kans??


TESCO baru pulakkkkkkk....


babe u kurus sikit dah..:(..i pun nakkkkk..


 testingtesting...


 okeh baru boleh senyum lebaq..hahaha(straw pun nakkk jugakkkk)



ayaq RIBENA sedappppppp!!!


lepas pusingpusing kat TESCO yang baru buka neh..lepas langgaq keta orang..apalagi..blahblah..hahaha...kejam..kejam..langgar lari..destinasi seterusnya PACIFIC starparade...:( takda pulak gambaqnya..padahal kat sana la shopping banyak..hahaha...banyak la sangat..kalau setakat seketul beg duit adidas yang less 10% dan tapared pants yang less 60% tu apala sangat kans...muahahaha...akak pakai barang murah ja...gatal badan dow pakai barang mahalmahal..kehehkeh..tak mau bagitau yang kau tak mampu...banyak alasan..

okeh la..sebelum balik rumah sempat jugak la beli kek untuk SUPERMAK!!walaupun kek murah jer..tapi sedap..ok what!!kurangkurang aku ingat jugak..


oloo lololo..maap la yer dah terpotong baru nak tersnap picture..muahahaha..

"SELAMAT HARI LAHIR MAK"
YANG KE-45

kami adik beradik mendoakan yang terbaik untuk mak!!!
aminnnn....
leviu mak!!muahhhh...muahhhhhh

No comments: