"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Thursday, March 24, 2011

**Selamat Hari Tua KAWAN**

Assalamualaikum....hai...hai...hai....

HASNISURIA bt. JOHARI...wey...hepi besday wey....hang tua dah wey....hahaha...aku suka...aku suka...
umoq kita dh sama...kakakaka...(gelak jaat)
ni spesel untuk hg ya...my sahabat!!!..

aku yang dok telan air liur!!!huhuhu

okeh lupa lak nak tunjuk besday girl nya...girl kah???better used WOMEN..more elegance..wahahaha....
ni dia...
tadaaaaa.....
cuba teka besday keberapa???
macam budak skolah lagik!!!
aiyakkk...
bini orang ni..
mak orang jugak ni...
ehhhh...
tengok jela sendiri..


macam baru tingkatan 3...hahaha...pissya
tapi...
hakikatnya..
-
-
-
-
-
-
-
-
-

nah kau...dah ada laki doh..hahaha
dah ada anak tu ha..
caya x???
caya x??
xcaya sudah...xpenting pun..
yang penting dia BAHAGIA dgn FAMILY dia...


PESANAN/UCAPAN dari AKU..

~Selamat Hari Lari Lahir yang ke-25 tahun kawan!!!
~Semoga dipanjangkan umoq hang ya!!!
~Semoga dimurahkan rezeki sepanjang hayat!!
~Semoga bahagia dunia&akhirat!!
~Semoga Persahabatan kita kekal...ececeh
~Semoga mendapat apa yang dicita-citakan!!!
~Semoga boleh mulakan bisnes kita dengan segera!!!hahaha
~Semoga..semoga...semoga...aku doakan yang baek2 ja untuk hang sekeluarga....:)

LEVIU FRENZ!!!muahhhhhhh





p/s :ni bkn saja2 na..open table kot bila2...hahahah

1 comment:

kuperludia said...

hepi bufday hasni suria...@ yaa....may Allah bless u... ^^