"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Tuesday, March 15, 2011

2nd Love Month...

Muahahaha...gelis tak dgn tajuk entri aku tuh....hahaha
ekceli nk bg tau arini genap 2 bulan usia perkahwinan aku dan Incik Hubby...
kepochi ja lebih...org yg dah 2 tahun,20 tahun ,200 tahun pn x kecoh cam aku!!!!
bagi yg belum kawen sila lah jeles....aku ada laki okeh...nyampah takkkk....hahahaha
oke2 sempena cukup 2 bulan sila layan picture outdoor aku yg korang tak tgk lg kot....
yg dh tgk pn tgk lg...mulut diam2 oke jgn nk byk komen...korang hado gambaq cam ni????
muahaha...warning siap2...sila lah...sila lah tgkkkkkkkkkkkkkkkkk........





































taaaadaaaaaaaaaaaaaaaa....ni jela antara yg sompat den uplodkan...heheh....byknya belah aku punya sbb laki aku punya cameraman xbg lagik picture golden theme kami.....



Ucapan Untuk Incik Hubby (Mohd Fadzli B Dzulkifli):

Abang..I LOVE U..tak perlu selalu di ungkapkan...
hati kamu tahu apa yang hati saya rasa....(jiwang suda)

Abang...thank you so MUCH....utk segala-galanya.....
telah berjaya menghandle perangai za dgn sabaqnya...hehehe...

Abang...MISS u so MUCH....sbb dah 4 ari xjumpa...
za keje mlm...siang abg plak keje...sok jela kita jumpa ek....*___*

Abang...u are EVERYTHING for me...
sekarang abang IMAM za...jd tlg didik dan jaga za...('',)

Abang..thanks sbb MEMAHAMI za....heeeeee
ikut ja apa yg za nk...za kan banyak songeh...ngeeeehhhhhh....

Abang...Leviu  so STRONG.........
semoga kita bahagia DUNIA dan AKHIRAT

Amin.............


2 comments:

Sharifah Aniza Ali said...

waahhhh...sweet...hepi giles...touching i bca wish u tuk cik hubby...huwaaaaa..jeles2...nk jugak!! hikhik...

Pn.Mieza Fadzly said...

heeeee...join la club i cpt.........