"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Thursday, March 10, 2011

Saya SAYANG mereka.....

Sebelum ni aku dh bt entri psai bestie a.k.a kwn2 baek aku kn...
ni aku nk kongsi lg dgn korang....kali ni sekali lagi kami boleh duduk bertemu bertentang mata...korang ingat senang...
bila semua dh ada life sendiri ni...mcm2 nk pikiaq...masa pn kena bahagi2...dulu masa solo ikut suka ja nk bt apa pn kan...

Bila dh jumpa masing2 mula becerita...ahh...bahagianya...semua nk dikongsi bersama2...ingat lg dulu dari zaman bdk sekolah,dh jd ank dara,jd tunangan org smpai dh jd bini org...pangai still xberubah...kalo jumpa jahanam...stail x eran kat org dh...hahahaha.....

boleh ilang stress ooo....kalo korang ada kawan baek cubalah bila jumpa...luahkan semua...gelak kuat2...jgn pedulikan org sekeliling yg tgk sambil jeling2 kat korang...anggap ja depa jeles sbb xda kawan2 baek cam korang...hahahaha....demnnnnn...i'm very2 like it....

Kalo korang still xleh bayangkan kegilaan kami sila layan picture dibawah....

 hehehe...comel kan???aku suka picture nih...mcm ada simbolik lak...hahaha...korang perasan x!!!dh saploh taon wey friendship kita...waaaaaa....aku sayang hampa!!!walaupun sejuta kawan yg aku ada..sumpah xleh ganti dan xkan sama mcm hampa dua geng!!!sob..sob..sob..tacing lak...

tgh gila2 beraksi tiba-tiba bdk 2 orang ni p hangkut tangga kat mana tah...hahaha...tp style jgk..posing bagai nk rak walaupun hanya menggunakan camera XPERIA8 pemberian INCIK HUBBY bkn  camera NIKON D90..muahahaha...







okeh...sudah2...jgn tgk lama2...ni bini org semua dh...na pn skali...xlama dh tu..kuang3..saja nk jatuhkan saham...memang sgt...sgt...sgt...best moment nih...Actually,bg aku xda hari persahabatan sbb tiap2 hari adalah hari SAHABAT untuk aku...hampa adalah SAHABAT terbaek yg pernah aku ada dan sentiasa ada...WHATEVER HAPPEND!!!!!

2 comments:

Sharifah Aniza Ali said...

hah hampa pose mmg baek nyaa la....!

Pn.Mieza Fadzly said...

maseh...hihih...