"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Saturday, March 5, 2011

CUTI yg INDAH....

JUMAAT i like.....eh...Assalamualaikum.....

nak stori sket semlm aku cuti...staat dh ada family nih aku mula bercuti pd hari jumaat....
bila dh cuti tu phm2 la...semua pulun nk bt sari tu jela....sbb ari len mmg xleh bt apa...sbb mlm2 laki aku partime okeh...lum sempat nk snap pic dia partime...huahuahua...jd masa yg ada sgt...sgt...sgt...berharga utk kami....
jumaat la nk balik umh mertua aku,jumaat nk p ziarah sedara-mara mana yg patut,jumaat la nk msk2 ngn mak mertua aku,jumaat la jln-jln nk laki aku,jumaat jgk lah nk semua2...hah....padat!!!mcm milo FUZEEE...hahaha
jadi antara aktiviti aku semlm pada ari JUMAAT yg paling best balik kg....umh tok ngn tokwan....singgah merata sebelum sampai kg...siap sempat shopping belacan ngn kopok lg kat mak aku...hahaha....bau satu reta...
so,meh la kita layan antara aktiviti-aktiviti aku sepanjang hari JUMAAT...



 adik ipaq aku...suka sgt tgk kalo aku bersiap-siap nk kuaq g jln2...hahaha..
sgt manja...aku suka...xla sunyi sgt kalo balik sana kurang2 ada gak peneman utk aku gelak2...
sgt sporting..ajk ja g mana...paling best bgun pagi-pagi nampak aku terus say "Good moning kakak"

asal muka aku makin bolat ehhhh.....




yang atas2 ni masa kami kat TANJUNG DAWAI....syiokkkkk....nk p lg...mkn laksa ngan ais kacang...
tgk la kat bawah ni pemandangan yg sempat dirakamkan...SUNSET lg...

No comments: