"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Tuesday, March 22, 2011

OBSES!!!!!

wahhhhh...ehhh...ASSALAMUALAIKUM.....

tak sabaq nak wat entry ni....
aku OBSES tgk wanita cantik lebih2 lagi yang bertudung tapi still pandai berfesyen!!!
suka sangat...huhuhu...tingin nak jadi cam dorang tapi xpandai sangat...wuaaa....
tiap2 hari mesti usha dorang punya FACEBOOK or BLOG....hehehehe....
style dan berani gila berfesyen.....
tapi ada jugak yang simple but still nice and GORGEOUS hah btol tak aku eja nih...lantak lerrr....
meh nak tunjuk banyak2 antara oarang2 dan fesyen2 yang aku admire...kahkahkah...


MARIA...best gila tengok & folo blog dia...klaka...hahaha...
sangat style walaupun tanpa make up...agak2 kalo aku pakai shawl cam dia ntah jadi camna la agaknya kan muka aku...huahuahua...


 FATIN...adeq manis...kiut miut kan...shantekkk!!!!
walaupun berbaju kurung...akak shukeee ok!!!


HANA TAJIMA...sapa xkenai...pakai apa pun macam kena ja dengan dia ni...









okeh dah xkuasa nak letak captions bebanyak eh..kehkehkeh...pemalaih....
tapi suka tengok dorang memang STYLE gila...
aku cuba nak berfesyen tapi baru berjinak2 dengan shawl..hikhik
nak tengok tak..
sila scroll dibawah
sila jangan bandingkan saya dengan mereka
umpama langit dengan bumi
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

hah...perasan cam shantekkkk....





p/s : hei perempuan shantekkk diluar sana...teruskan menjaga kecantikkan kamo...bukan sekadar luaran tapi dalaman jugak okeh...aku salute korang shantek!!!
pis....

2 comments:

Sharifah Aniza Ali said...

pompuan btdung xsmstinya xcntek n xpndai bfesyen..aslkn mnutup aurat..ok...cayo2!! ^_^

Pn.Mieza Fadzly said...

weee...weeee....btoi2...sokong 250%..hikhik