"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Saturday, March 19, 2011

LETIH tapi BEST...

Assalamualaikum kaum BLOGGer..

Ari ni aku terasa sgt letih..hukhuk....
3 hari berada di umak mertua aku...aktiviti sgt padat....maklumla nk balik pn susah...padahal dekat ja...hahaha
meh tgk senarai aktiviti aku...tp xda picture okeh...xdan nk snap....muahahaha....
sila jgn bosan!!!!akan aku coba menyelitkan picture yg xberkenaan....kihkihkih.....

oppss...pada yg belum kenai lagi...inilah Famili baru saya.....jd setiap ujung minggu saya akan menghabiskan masa bersama2 mereka....(kejap saya kejap aku...haishhh...gilak)

16/03/2011

aku dijemput oleh incik Hubby....on da way kami singgah mkn kat restoren KOPI O KAMPUNG kat langgaq...menu : peknga + gulai ikan
                         ubi kayu rebush.
                         cucur udang + kuah kacang
                         air jagung special + kopi panas...

sedappppppppppppppp......layannnnnnnnnnnnn.............siap tapau lagi.....hehehe...
time nak balik dekat pendang singgah klinik DR AZHAR dan RAKAN2...muahahaha...cuba teka????
tunggu masanya akan tiba utk aku ceritain.....sabaq na.....saja ngada nk bg suspen...:P

sampai umah lepak2 jap ngan mama,adik,bapa sambil makan2...keluaq lagik....ronda2 pendang...haishhhh....
sungguh padat aktiviti....hahaha....poyos...

17/03/2011

ehhh...aku kena keje lagi 1 hari la....huhuhu....tp nasib menyebelahi aku sebab internet xleh guna...
so meh keje lepak2...gosip2..kutuk2 orang...hahaha...tipu kalo korang tak penah kutuk org...aku xcaya okeh!!!!
pukul 5 hangkut beg terus balik pendang....hahaha...terasa sgt bersalah mcm mkn gaji buta lak...hahaha
padahal dalam hati ni Tuhan ja yang tau...wehuuuuu....hati melompat2...

mlm still kat area pendang....muahaha
mkn...lepak...mkn...lepak.....
bestkan..lepak ujan2...wlaupun tgh ujan asid sekarang...waaaa....cari penyakit btoi...

18/03/2011

selamat pagi pendang....haishhh...byknya aku tulis pendang lam entri aku kali ni...bek aku letak title PENDANG ja kan>>>coming soon....

pagi2 buta...kul 9.30 am...buta lg takkkkkkkkkkk?????hahahaha.....
aku ngan incik Hubby p kilang kecik..rasanya btoi la nama dia yg tu...ehehehe
p amik baju utk juai...wahhhh....berbisnes sudahhhhhhhhhh

then terus pecut balik umah opah kat penang bersama2 dgn adik2 iparku....
katanya ada gotong royong...ohhhhmygucci!!!!malesssss
memang dasar anak cucu menantu pemalaih...hahahah

part ni paling xleh lupa...
pertama kalinya aku mengiron baju bapa mertua aku and bt  pertama kalinya juga aku telah melubangkannya...
hahaha...iron tu panaih sgt...buka plug terus aku cop atas baju...ketaqqqq...sumpah!!!!hangit baju!!!
aku mcm nk larikkkkkkkkkkkkkkk jaoh2....malunya....ish....

gambar hiasan semata-mata...jgn tertipu...
hah!!!korang mampu bt ceni...hahahaha....lawak...ingat sampai mati kot....bapa mertua aku gelak ja...huhuh

balik time!!ahhhhh....sukanya.....
tp singgah TESCO pulakkkk...mood natural...
dah xdak tenaga...mana dgn xtahan bau ayam kat situ...busuk!!!LOYA tekak akak....muahahaha...
shopping...shopping...shopping....
balikkkkkkkkkkkkk~

terus pengsan....(tidoq).....

No comments: