"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Monday, March 14, 2011

Akibat KESIPUTAN!!!!!

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua!!!!

2nd day aku keje mlm...
Suamiku...ahhh...usah ditanya...pandai-pandailah dia membawa diri...muahaha...jahat gila kot...
Dia dh biasa aku keje mlm...ni pn aku dh cut skit...sebelum kawen 2x sebulan after kawen 1x sebulan...ok wat...
chill lah...hahaha...mesti laki aku melompat2 time aku masuk mlm...maklumla kalo aku normal shift dh sah2 dia kena balik awai...no lepak2...hahaha...eh dh larik topik plak...bkn nk cite pasai laki aku kat entri nih...heh...

Berbalik pada topik di atas...terus pala otak aku jem...tension gila babeng!!!muahahahah....
internet LEMBAB gila...hangin ja rasa...mcm nk hempok ja harta benda syarikat ni...padahal dh slalu pn merosakkan harta benda syarikat...kihkihkih....apa nk di pedulikan....jahat btoi la...
xtau la apa masalah sever nih...dari semlm kot sesak nafas aku nk bt keje pn...haishhh...bt mcm byk sgt la keje an...hohoh...

Disebabkan terlalu la bosannya dan stress yg melampau2...aku mengambil kesempatan mengulaq la ngan partner aku mlm ni ZEHAN...nk tgk apa yg dh jd kat kami jommmmmmmmmmmmm......shhhhh....jgn report kat HR eh...hahahah

My 2nd Bantai Bucuk BB...1st BB incik Hubby...hahaha...memang tula gelaran aku untuk dia...heheh...
kalo keje mlm ni la yg jd peneman...ekceli bantai ni ada someone yg hadiahkan...suatu masa dolu la...kiranya ada sentimental value lagak kan...sayang sgt bantai ni...errr...bkn org hadiahkan k...kecik ati kalo  dia terbaca ni...SORI...

Taraaaaaaa....ni la ZEHAN a.k.a AN....ringkas dan padat gitu...dia lg chun dari dalam gambaq ok...sbb aku rasa dalam gambaq ni dia nampak gemok banyak sikit..eh...mcm org laen pn ada...huhuhu...

ha tudiaaa...dok bt mcm umah dia sendiri pulak...siap dgn kaen batik semua...melampau btoi...hahahaha
korang boleh???aku berusaha utk senyum walaupun tgh GERAM sgt kat internet yg kesiputan tuh...nyampah makkk...



Hahahah....dah mcm meroyan pulak eh...dia tau aku gila berbelog jd dgn rela hatinya melayan kegilaan aku...hihih...CCTV tak CCTV...pedulikkan ja...abeh sgt dapat surat amaran ja..pastu bt surat tunjuk sebab...paling busuk pn kena resign ja...waaaaa....belagaknya aku...dah la maen banyak..



Tempat aku melaksanakan tanggungjawab...muahaha...Ya Allah...semak gila...

nampak tak...bekalan yg wajib harus dibawa ye...air masak/air kosong + air berperisa...kadang2 dutch lady..twister..bliss..ahhh...mcm2 la..ikut tekak aku la rasa nk minum apa...maklumla demand ja lebih...hari ni lebih tertarik utk minum LITEYO..YO..YO..hahaha...yg penting ditambah dgn kolagen...kalo minum tiap2 hari...kompom xyah BOTOX...aku leh muda saploh taon dari la ni...:P

Tengok mcm tekun ja kan???hahah...jgn tertipu na...dok dengaq lagu kat YOU TUBE ja tu...tgk tu atas meja lg banyak makanan dari aku...waaa...lawan tokei...hihihi...



Kebosanan menunggu asyik LOADING 100x ja...

Ooo...patot bil melambung tiap2 bln ni la kejenya ye...hahahah...


Hmmmm...xsabaq rasanya menunggu pertukaran shift...nk tdoqqqq....ngantok bangat...keje mlm mesti xckup tidoq punya...tgk dh jd mata panda tu...hukhukhuk...buwokkkkkk benar....

No comments: