"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Saturday, January 29, 2011

Ya ALLAH peliharalah kami.....

ari ni masuk ari ke-4 aku batuk...batuk...dan batuk lg...
tp kuatkan jer semangat...tp xleh bygkn lak dok bersanding atas pelamin dok tebatuk2...
huhuhu...tamaw2...sedih...

blik pg td terus siap2...xrest langsung...sbb nk p umh mertua aku utk jemput mkn kenduri nti..
bila dh smpai aku dgn selamba bt mcm umh sendiri...nasib la mertua aku pun sporting ja...hahahaha
plg kecian laki aku jd apa ntah bintik2 penuh badan..campak kah????...ohhh nooo...
tp katanya xrasa nk demam pn...cuma gatai2...ujian apakah ini...peliharalah kami Ya Allah dari segala penyakit..
semoga majlis perkahwinan kami berjalan dgn lancar...

yg paling best dpt rantai tgn baru...hehuuuu...tiba2 kena jd mami jarummmmmmmm....poyo baru besaq bulu mata ja tu...ada lg balence duit mas kawen...simpan2 beli rantai plak...heheheheh
dan sampai sekarang aku blm sempat berehat lg....sbb balik dh kena siap2 mai keja plak...
letihnyaaaaaa...syg nasib ada kamu...saya syg kamu ok!!!dunia akhirat!!!
ahahah...mcm aku sorg ada laki...ada aku kesah....laki aku...hohoh..


ok2...sudah penat menaip sambil terbatuk menahan perit di tekak aku...
nti tunggu update terbaru resepsi majlis perkahwinan aku kkkk...
cewahhhhhh...poyo mcm glam sgt...majlis pn ala kadar...kahkahkah
pejam mata bayangkan mcm ayu raudhah dgn zaquan ja nanti...buleh tera tu....
tunggggggguuuuuuuuuuuuu tau................daaaaaaaaaaaaaaa.........uhuk3...

No comments: