"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Monday, January 10, 2011

StrEeS La sGt..

hah..mlm yg sgt xbest walaupun dh last keje mlm..
pasepa lak dok wat strees kat aku...aku ni xdak perasaan ka???
haishhh...mieza..sbq2..
nk ja aku fire ckup2..kalo dh strees bt cara strees...igt org xreti strees ka..
mcm nk kawen sorg2..lantaklah..janji dia bahagia dgn dia punya strees!!!
haku malas dh...okeh!!!
mana dgn baju ta siap lg..xguna punya tailor 2 alam!!!

dh malas nk mencarut pasai nih...
apa pn xdpt...
pasai dh malas sgt nk kata pa...
nk juga memujuk hati yg lara nih...jom nk tunjuk kat korang gambaq yg tak penah di publish
hahaha...sbb aku rasa ini gambaq yg terburuk dlm taun 2010...
amek kau...dh geram sgt la nih...hada haku kesah!!!
buruk xburuk nah tgk jugak!!!


sekadar gambar hiasan saja...yaka!!!rasanya kalo btl2 lg ganas kot..hahaha...al maklumlah..aku ni bkn gadis ayu yg berjln terkepit2 sopan santun..ckp berbisik2 lemah lembutnya ataupun senyum tersimpul2 malunya...ceh...xkena dgn jiwa kot..kalo dpn org yg baru kenal mungkin pelu sedikit lakonan..hahah..hipokrit sat...lama2 maw taw la...itulah kenyataan yg harus diterima!!!


ha ni contoh lakonan yg xmenjadi...kononnya nk wat mcm romantik gitu..ala2 cite TITANIC..
tp hasilnya mcm TONIC...kahkahkah..nampak sgt kami ni bkn romantik mcm romeo n juliet..hahaha


ini adalah kenyataannya...hah...xsuka selalu dibuli...aku ka dia yg selalu dibuli..hahaha


poyos ja mamat nih...hahaha...suka wat memek muka yg pelik2..haish...nasib nk jadi laki aku..
kalo baru kenai kompom dh kena reject awai2..kakakaka...


alamak baru kutuk2 aku pn sama ja...patut la ada jodoh..hahaha...pasangan pelik dan gilos2..
ni gambaq plg buruk..hahaha...toya betoi la..dan dia snap..aku igt maen2 ja..adoiya...


hah sorang mcm xcukup oksigen sorang mcm dok tahan kencing...
ha elok sgt la mmg pdn hampa dorang!!!

ni lg...comeikan..hahah...saja nk sedapkan ati sendiri..muka cam cekodok ja..lalala

yg aku suka!!!sbb muka aku masih di tahap yg boleh dibanggakan...hahahaha...
dia ja yg buruk..kahkahkah..tp enviroment kat situ sgt best kalo nk outdoor...fresh jer...
sapa dok area penang bole la..hahaha...

okeh sekarang strees aku dh sedikit kurang...thanks to my blog!!!melayan karenah aku tanpa rasa jemu...hahaha...kalo xda ni dh sah2 aku dok sumpah seranah dlm ati ja..kalo dh jd laki aku dh tentu2 bertambah saham aku kat neraka 2...ya Allah...mintak simpang la...




P/S-mintak ampun kalo terkasar bahasa ye abg...saja nk melepaskan bara yg tersimpan...wah mcm tajuk lagu...hihihi..saya ni insan yg lemah!!!wekkkk

No comments: