"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Sunday, January 23, 2011

UPDATE KALI KE 4~PC NGOK!!!!

ahhhhh....sgt benci!!!!xlarat dh asyik heng ja then ilang aku punya entri....
cite lg...cite lg....cite lg....penattttttt nk update benda yg sma!!!! 



yg kat atas ni masa sampai penang island...1st person kami jumpa kogee&mie...bg kad walimatulurusssss....hah btoi ka aku eja nih...janji korang paham no...
yg bestnya dia dh ada isi...pehhh...mie mmg terer lah...hahaha....tahniah2...

makanan wajib kat penang...

roti Hong Kong...

penggemar nasi kandaq...
 breakfast pg mcm besa la...laki aku kalo p penang mesti nk lantak nasik kandaq...wajib!!!!nasib tekak aku pn dh serasi dgn menu 2....aku???roti jer sbb msh dlm fasa berdiet..eheheh...konon...

mendapat NUR...kahkah...dok tunggu laki aku bog angin keta tgh2 panaih...

kat carwash pn jd reja....hahaha

gediks kn..sejak2 jd blogger ni suma benda nk snap....

ha tgk 2 dia syiok....sbq jela....
 pas mengedar2 kad otw balik sempat la gak kami p soping moping brg utk wedding...kedai masyaAllah dh mcm factory...tgk bunga sampai muntah...ronda2 sampai lebam kaki...ahahaha...blh byg x???last2 xbeli pn...laki aku ckp byk sgt la rambang mata nti p kedai kecik skit la...buleh centu????redha jelah...
muntah2 pn habeh jugak rm500++....huhhhhhh....ruginya sebab terlalu leka pilih2 brg sampai ter alpa nk amik gambaq..ayat xleh blah...
dh pnt2 habeskan duit...laki aku merengek2 nk tgk wayang sbb pnt dh jln kat kedai 2...ahahaha...
sbenaqnya kami ni mmg kaki wayang...pantang lalu kot panggung terasa gatai ja kaki nk menyinggah...ekekeke

sebelum tgk wayang dan lg pakcik nih...
apa2 pn sgt seronok...hahaha....berjln2 bersama suami tercinta!!!!mcm org len xdak ja......wekkkkkkk


No comments: