"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Saturday, January 8, 2011

Ketika CINTA bertasbih.....

poyo ngat aih tajuk....hahaha...nampak mcm suci gitu....
xtaw dh nk kata apa nih sebenaqnya...sgt ketaq ok!!!
dh la keja msuk mlm ja...naek biol dh pala otak aku..
mata sampai lebam!!!ni suma angkara nk cuti kawen!!
seminggu lagi status aku akan berubah dgn sekali lafaz...
kompom ka skali???ya Allah..jht toi aku nih...nk jadi laki aku tu...haishhh
semoga dipermudahkan semuanya....
incik tunang aku sgt stress..aku dh mls nk ckp pa...
biaq la dia relax skit...padahal dlm ati aku kdg2 ada jugak setan yg berbisik..
arghhhhhh...demnnnn...jahanam tol laaa...
kadang2 terasa jugak di abaikan...
nk buang jaoh2 perasaan nih...buang dlm laut ikat dgn batu ha biaq xtimbul2 dh..

tudiaaa...kalo incik tunang baca entry ni sebelum majlis akad nikah kompom bertambah2 lg stress dia....hahahaha
jgn dok bt malu na...hapai jgn xhapai...hahaha
i yakin u blh bt ok...yg penting jgn silap sebut nama na..satg kot kena tampaq laju2...
hamboih dh 6 taun ka 7 eh...dok x ingat lg nama i yg very de simple nih...
apa2 pn i LOVE u very much...hahaha...mcm la org xtaw...ting tong btoi la...

No comments: