"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Monday, January 17, 2011

~Kekasih HALAL ku~

Alhamdulillah selamat sudah aku bergelar sebagai ISTERI kpd MOHD FADZLI b DZULKIFLI di usia aku mencecah umur 25 taun tepat pd 15 JAN 2011!!!!.....ahahaha
kredit utk incik hubby aku sbb skali lafaz ja....hehehehe..leviu....

Mrs paly...oke???

sgt hepi...xtaw nk kata pa.dh mcm2 kami lalui sepanjang 7 taun nih...akhirnya inilah hasilnya....terima kasih YA ALLAH...tiada yg lebih bermakna dan berharga bagi kami..
ehem2...mls nk cite byk2 korang tlg la lyn sendiri gambaq di hari bahagia aku nih...eheheh
sapa yg solo molo lg buleh pakat amik aura sikit2...ahahaha....






keluarga baru aku!!!hehehe

abah & mak kesayanganku...


waktu yg mendebarkan...huhu

adik ipar dan ibu mertuaku...



my bestie fren!!!
yayunk!!!

dayang2 ku...wekkkk

yg bwh ni cameraman professional punya...patot la sempoi kan...ahahahaha
tima kasih my cameraman!!!nk booked bg taw saya na...ahahaha...tlg promote lagik...




lastly terima kasih kpd suma yg menjayakan,yg terlibat dan yg telah menghadirkan diri di hari bersejarah aku....


P/S : doakan kebahagiaan kami kekal di dunia dan akhirat!!!aminnnnn

No comments: