"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Sunday, January 9, 2011

BerDosakaH AKU????...

hmm..bila keja mlm ja mesti byk entri yg aku nk coretkan..
tambah2 bila tgh layan lagu BILA CINTA by GIO...
ala lagu feveret aku sbb hero dlm pilem nih farid kamil...ahaha
korang jgn nk jeles oke!!!aku minat dia sgt2..
kali ni nk cita pasai insan2 yg penah aku sakiti...
tiba2 lak terasa sentap sikit...aku menuju ari bahagia...
adakah mereka2 sedang berbahagia seperti aku?????

"Ya Allah...ampunkan aku andai aku telah menyakiti hati insan2 yg telah mencintai aku tanpa rasa jemu..aku insan yg tak berdaya untuk melawan takdir Ilahi..kemaafan di pinta sepenuh hati...semoga mereka juga mengecapi bahagia seperti yg di impikan seperti aku sekarang..walaupun bkn dlm sekelip mata" 

kalo lah aku ada kuasa nk putarkan masa mesti suma ni xkan jd...hmm..
aku akan bt yg terbaik utk mendapatkan sesuatu yg terbaik...
Alhamdulillah..dia yg terbaik utk aku dan telah aku miliki...
kalo ada pepatah mengatakan "cinta itu adalah cahaya sanubari setiap insan"
jadi dia adalah cahaya dlm hidup aku...mencintai mu semampu ku...
cinta sejati yg tiada noktahnya...










 p/s:walaupun entri aku agak poyos kali ni...ini adalah benar sebenar benarnya...hahahah..sumpah xtipu!!!!



No comments: