"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Friday, December 30, 2011

Coretan TERAKHIR 2011

ASSALAMUALAIKUM..



Memasing tengah sebok memikirkan azam taon baru..ehhh yeke??ke aku sorang ja??hahahah..i kan over!!
Ok apa azam taon baru korang??yang lama dh tercapaikah??korang punya azam korang sendiri la tau kan..hihih..kalau aku..ada yang dah tercapai..Alhamdulillah..tapi ada jugak yang masih belum tercapai :( ..
rasa macam kejap jer kan 2011 dah nak berlalu..pejam celik pejam celik dah nak setaon jugak aku ngan BoO kawen!!woahh..tapi rasa macam baru ja..hahah..



Jom cite bab azam taon depan..okeh masuk part ni sumpah sedih gila..yang excited gila pon ada..haha..suspen tak..ehhh nape macam nak nanges jer ni..hahaha..sedih kot 2011 dah nk say GOODBYE..hukhukhuk..macam biasa taontaon sebelum ni aku mesti ada azam baru..tercapai ke tak tu kuasa ALLAH Taala lah kan..kita merancang jer..Tapi..tapi..tapi..untuk taon depan hopefully tercapai..




Okeh aku ada terbaca sorang hamba Allah ni tadi cakap "perlukah azam baru pada setiap awal taon..aku takda azam pun dapat hidup yang baik"  apa korang rasa?? POYO gilalah makhluk ni..jangan nak membongak lah kau..tipulah kau tak pernah berazam kan??eeehhhh aku plak teremosi baca status dia..hahahah..apapontakboley...nak berazam tu hak individu laa kan??kalau kau tanak berazam dok diamdiam situ..hahahahah...orang yang tadak wawasan ja tak penah ada azam..:) pis yaw..



Apaapa pon aku harap taon depan lebih baik dari tahun ini dan taontaon sebelumnya..semoga aku menjadi isteri yang lebih baik dan semoga suamiku juga menjadi insan yang lebih baik untuk membimbing keluarga kita..semoga sentiasa dirahmati ALLAH..dimurahkan rezeki dan dipermudahkan segala hal yang kita inginkan dan dilimpahkan kebahagian yang berpanjangan..aminn :))..LoveyouBoO...>bighug<







>WELCOME<

No comments: