"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Monday, January 2, 2012

Happy NEWYEAR Together..

Assalamualaikum..



Amacam dengan sambutan new year korang??ehhh ni entry 1st untuk tahun 2012..heeeeee...apa azam untuk taon ni??aku masih continue azam taon lepas..muahahah..tapi mestilah kena upgrade sikit lagi..hahaha...tanak citelah azam taon baru aku..malulah..hahaha..pang!!ngadangada...meh aku citer sambutan taon baru aku yang havoc gila..sampai hangin satu badan noxs..


Ehhh..sebelum tu jom lah nak tayang kat korang tempat best yang aku pegi dengan keluarga..heheheh..MIL nak survey untuk family day..hihiks..best!!



*suamyistery*



*piduih*tok*Gemokgirl* :P
baru sampai tanya habaq tok ngan adik dulu..hahaha..



ni baru ready..benci pulak tengok diri sendiri dalam suma pictures aku nampak tinggi macam gergasi..sebab yang lainlain cumel jer..:D



 adik buat lawak..hahahah



 *syokseniri* :P



 bukan maen bersantai yer ko deq..jatuh kang...
biawak pon dah sama besar denga boya tau..



 hodohnya muka..hahah..apesal la suka buat memek muka pelikpelik..muahahah



:D



 tengok..telebih kalsium dah aku..pakai wedges sangat!!



 cuak nak berdiri kat sini..



 one more..:P



nampat macam kartun plak..hahahah..*pendek* tadi bising tinggi sangat..


Bestkan??buleh memancing sesapa yang kaki pancing..pastu yang suka camping ada campsite jugak..wohoooo..pastu buleh BBQ...pendek kata memang sesuai lah untuk functionfunction yang melibatkan family nih..kihkihkih..hanimun kat sini pon boleh..muahahaha...tempat ni dekat dengan Merbok SP..aku pon tak sure sangat nama tempat ni..heheheh...ikut bontot ja..hahahah...dekat umah tok aku..memang mendamaikan..sesapa nak feelingfeeling macam ombak rindu boleh la mai kat sini..heheheh...



Esoknya pulak tetiba BoO seboksebok ajak pegi Sungai Petani lagik!!nak tengok orang lawan keta..ahhh..paksa!!heret aku kehulu kehilir..hahahah..macam nak tercabut kaki..selipa tak bawak..ingatkan nak tengok apa..maklumlah i kan jakun sikit..mana penah tengok orang lawanlawan keta..kihkihkih..tapi macam best fuyooooo...memang salute lah..aku nak bawak pon sempot..dorang siap bedesup..laki aku kata laju macam syaiton..hahahah..ehhh..aku tanya apesal plak syaiton..dia jawab sambil buat muka selamber..yelah tengok kat tv kalau hantu kan laju ja dia terbang..hahahah..gila..malas nak tanya dah..>.<



 sekarang saya sudah selesa keluar tanpa bermake up..kehkehkeh



 nak tahu rahsianya..tunggu next entry..



tudiaaaa...ice blanded takdan nampak kat mana...



 tatau apa motif suruh aku amik picture kat sini...



 back


 front
BoO cakap keta dari Jepun..tapi sumpah smart keta ni..
nak sejibik boleyh..hahahah



 ni antara keta yang bertanding..kategori VTEC..haha



 ni saja aku pon tatau apa..BoO amik..



bateryn dah flat -.-'



Dari pukul 4 sampai 12 tengah malam terpacak kat situ..daripada full energy sampai collaps...sambut taon baru ataih keta sesaksesak sebab suma orang kalot nak balik dah...ahahah..aku sempat jugak lah tanya BoO azam taon baru..sambilsambil tengok orang tembak bunga api kot tingkap keta ja..sepantas kilat jawab "nak zuriat" :D aminnnnn...okeh lagi.."nak turunkan berat badan" aku diamkan ja kang menjawab kecik ati ;p...tengah drive tetiba "Jom makan nasik kandaq" okeh damn masukmasuk 010112 terus selera gajah..camna tu..azabnya sekali ngan aku la jadik anganangan mat jenin untuk turunkan erat badan..+_+






tata
hepi newyear ;)

No comments: