"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Tuesday, December 13, 2011

Kenduri..Kenduri..Kenduri..

Assalamualaikum..


Takmau cerita panjangpanjang letih kenduri tak abis lagi tapi bukan kenduri kakak aku lagi entri kali ni...muahahahah...bawak betenang k sesapa yang nak tengok tuh...ni cerita sabtu lepas punyer...kenduri cousin aku kat belakang rumah...ekceli pada hari yang sama aku kena attend tiga kenduri..rabak perottt!!!tapi best macam nak kawen lagiiiiiii tengok dorang pakai baju..make up cantik gila...awesome!!



 Tema::Biru Putih


 macam biasa aku mestilah tidak mengikut tema..muahahaha


 nak try pelamin orang jugak!!


 pompuan gemok!! :(


 dengan sista sebelom pegi kenduri..



 dengan mak andam di rumah kenduri..
mak andam turun temurun..



lagilagi..



~semoga bahagia ke akhir hayat~


After peluhpeluh ketiak..terus cabut untuk attend kenduri BFF aku masa sekolah rendah duluuuuuuu...sekarang comei..meletopssssss!!!tak cata tengok nih...aku curi kat FB dia..sebab aku memang tak sempat nak tangkap piccy ngan dia..orang ramai sangat...BoO pulak tunggu kat luar ja..sedih!!


cantik sangat...adore betoi baju dia..kaler pastel..auwwwwww...
tahniah babe!!selamat penagantin baru!!




Okey sekarang angkat kain lari lajulaju naik kete nak pegi lagi satu majlis..opismate..walaupun letih mengatasi segalanya tapi aku dan BoO gagahi jugak bila mengenangkan kami punya majlis aritu dorang attend..^.^


 muka dah macam tangki simpanan minyak :p


 cantikkk oren hitamkan???


me.zana.sista




Ouchhhh...cuti yang super awesome sebab tengok kawankawan dah join club aku...muahahahah...selamat datang ke alam rumahtangga...yay!!!semoga kekal dunia&akhirat babes!!!






P/s::entri pas ni baru majlis akadnikah+sanding sista aku...sabaq2..tengah edit nih!!hadoiiiiiii~

No comments: