"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Tuesday, December 6, 2011

Cegah sebelum TERLAMBAT!!

Assalamualaikum kawankawan..



Kaum hawa mesti tak terlepas dari mengimpikan kecantikkan kulit yang halus tulus mulus kans...tapi jangan sampai tersalah langkah memilih produk..ehemehem..aku ni takda niat nak jatuhkan produk nih tapi korang nilaikan sendiri..semalam tengah kemaskemas lemari solek aku terjumpa benda alah ni..yes!!dulu aku pengguna setia tapi selepas jumpa AS Beauty aku stop guna sampai sekarang..nak tau produk apa tengok nih...



sangat berkesan tapi....
 ngeri tak???nape eh jad cenggini??



 nah zoom dekat sikit!!



nampak tak EXP:03/10/12
aku siap larikkkkkk tengok kalender lagik...muahahah...takut aku yang ketinggalan zaman..



Makkk terus seram ehhh noksss tengok jadi camni..korang rasa nape ekkk???tapi kalau nak try produk yang betul boleh memberi impak yang lebih efektif..muahahah...ayat takleh blah dhhhhh...korang boleh try nih AS BEAUTY sempat lagik nak promote tuh...aheheheh...kalo korang nak boleh direct ngan aku okeyh...harga boleyh nego laa..


okeh lah tu ja entry kali ni...just nak share keganjilan yang aku jumpa tu jer...dok konpius lg nehhh...nak kupas banyakbanyak kang kena saman pulakkkkkk...jahanam aku...







p/s::hatihati korang yang jelitawan sekalian...jangan terlalu taksub nak cepat cantik ok!!

No comments: