"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Thursday, September 22, 2011

NAK CANTIKKAN MUKA???

Assalamualaikum...




Dah lama tak mengupdate tentang kecantikkan ni kan???maklumla sedar diri ini tidak secantik mana..muahahaha..ingat tak aku penah update and kat FB aku pon ada album neh AS BEAUTY..cer kelik xkena duit pon..kalau berminat boleh pm aku ja..kalau takmau pon tak paksa..aku memang jual 100% online..sebab aku bukan jenis rajin melampau nak berjalanjalan promote kat orang..muahahaha...kalau orang nak aku byhand area JITRA/AS..kalau luar kawasan aku pos jer..kalau korang kurang yakin dengan produk ni meh tengok testimoni aku yang dah berjaya..aku tumpang gumbira..dan paling best dorang pon dah jadi dealer..auwww...suke makkkk~




3 IN 1 set

Produk rawatan muka dari bahan semulajadi memberikan kesan yang menakjubkan dengan hanya 3 langkah ringkas mampu mengembalikan keserian wajah anda!!!



 1st testimoni myGurlprend..masalah kulit tak sekata..gelap..kusam..jerawat kecikkecik..
dalam masa 2 minggu dah nampak perubahan..lepas sebulan berseriseri muka..
Alhamdulillah masih setia menggunakan AS BEAUTY sampai sekarang..


 My exopismate..masih menggunakan AS BEAUTY sampai sekarang..tapi selangselang..sebab kulit muka dah cantik..glowing..shining..boleh jarakkan pemakaian..
sebelum ni kulit muka kusam dan tak sekata..
now dah jadi dealer..side income is gud kan yunk!!



dan paling latest hothot!!
new testimoni..actually dah lama pakai cuma sekarang baru betulbetul nampak kesan..
sangat memberansangkan!!kulit macam bayi okeh..muahahah
now kawasan bukit kayu hitam dia pegang!!eheheh




OHSEM bukan???anda bila lagi..dah ramai yang berjaya mendapat kulit idaman kalbu..ehehe..tapi malumalu nak jadi testimoni..takpe darlings buat simpanan peribadi korang k..
yang penting korang hepi dengan hasil AS BEAUTY!!!





JOM CUBA!!
JUST LET ME KNOW DARLINGS!!!





P/S:::jangan risau ni asli lagi tulen..kami amik direct dari pengasas..pengasas AS BEAUTY kawan BoO...

No comments: