"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Wednesday, April 20, 2011

Setelah Penat Membanting Tulang....

Assalamualaikum...

mak aiiii....sampai berkulat dah belog aku tandanya dah lama xupdate...
aku just jadi silent reader jer..miahahaha...
seronok baca & tengok belog orang chun!!
aku punya???
hampeh~
tapi aku tetap xkesah okeh!!
aku kan berjiwa kental..hahaha

okeh..nak cite tak sabaq nak cuti esok dan lusa...yay!!!
nak p dating dengan MyBoo cHuk...


uweeekkk...buat macam dah bertahun xjumpa..
hahaha...jadi aku terus musykil bila ada husband & wife tu boleh dok jauh2
bertahun2 lamanya..ish..bek xyah kawen la kalo nak macam tu kan???
maybe orang len boleh tapi bukan aku!!sebab aku stok mengada-ngada skit kot..hahaha..
Laki nak keluaq minum pun aku ikut..hahaha...tapi dia yang beriya-iya ajak ok...akak bukan Queen Control sangat..kesimpulannya laki bini ngada-ngada...muahaha...sila menyampah!!!
itu saja
sekian..

Entri seterusnya "Dating Laki Bini"...nantikan.....

No comments: