"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Monday, April 4, 2011

Bersama Sahabat KLASIK NASIONAL~

Assalamualaikum.....

Arghhhh....xsabar nak mengupdate!!!poyo takkkkk....kuikuikui
Ekceli nk update dari semalam lagi tapi xda cabel or card reader camne tu???
ok...stop to membebel go straight to the story....

JUMAAT lepas aku mendapat tugasan baru...weeeehuuu
nak tau x???
ok..kena jaga BOOTH AS BEAUTY di Alor Star anjuran Sahabat Radio Klasik Nasional...yay!!!
Pengalaman baru untuk aku...yang penting aku sendiri pun xtau sejak bila aku suka berBISNES nih...hikhik
Kawan-kawan meh ler kita nengok booth yang aku jaga tu...
cite panjang lebor pun belum tentu korang paham...muahaha

sila abaikan kepala yang korang nampak tu...hahaha

Walaupun kurang mendapat sambutan tapi aku agak excited...wah!!aku memang perangai macam tu pun...
Tapi secara ikhlasnya aku berpendapat sangatlah tidak sesuai function ni dibuat kat CT Plaza...sebab tempat dah la kecik..orang yang p tu bukan nk shopping sangat pun..maklumlah..budak-budak muda belia semua...dorang just nak dating-dating jer...

ha siapakah gerangan jejaka di atas???ce teka..ce teka...

Ni la MR.AMRI...Pengasas AS Beauty..ecece...lantak ler...sebab mak dia punya company...hahaha
Dia ni antara kawan baik laki aku jugak...so BIG THANK untuk MR.AMRI sebab telah membuka peluang kat laki bini ni untuk memulakan langkah menceburkan diri dalam dunia perniagaan ni...cewah...ucapan macam dah dapat award menang USAHAWAN BUMIPUTERA berjaya la plak...nyampah!!!!

Ngehhh...ngeehhhh....dia pun nak jugakkkkk.....

Ada gaya promoter takkk.....hahahaha.....sila lah gunakan AS Beauty...anda pasti tidak akan menyesal...tengok kulit saya...gebu x????muahaha
jawapannya tak!!!
ada la antara kawan2 aku dekat FB bila aku upload pic after & before pakai benda alah ni...dorang tanya ni produk untuk ilangkan jerawat ke naekkan PIPI....dalam hati aku..*$%#@!)(!...H***M....aku tau la aku dh G***K...huhuhuhu...jangan la jujur sangat akak xsuke oke.....

korang kenal tak??

Sumpah!!kalo x p aritu aku pun tak kenal...hehehe...klasik sangat mana nak kenal..Dj tu cakap dia ni MIMI LOMA adik SALOMA...ha jangan xcaya lak...aku kenal P.Ramli & Saloma ja..hukhuk...
walaupun dah veteren suara mantap derrr...badan solid!!!korang boleh!!!dah umo 70 lebih nk maintain ceni???
ramai lagi artis yang nyanyi tapi xsempat oke..sebab booth kami ujung skali..so tengok dari jaoh jelah...huhuhu

 dapatkan segera!!!

Okeh setakat ni ja entri aku sebagai promoter produk kecantikan..:)
Eh..jap eh sebelum terlupa meh aku nk tunjuk update terbaru TESTIMONI AS Beauty...

 Testimoni pertama aku ni!!!merangkap kawan baek aku jugak ni...

ha sapa nak jadi chun!!!mai jumpa ku cepat..boleh oder cepat...cepat...
kalo tak mau pun xdak masalah..tiada sebarang paksaan...tapi jangan tanya banyak2..nyampah akak ok...setakat tanya panjang berjela2 last2 sekali ayat yang xleh blah...emm...nati la wey aku xdak duit lagi...hangin kan...comment dah berjela2...
aku layan SERIOUS BUYER ONLY...


No comments: