"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Friday, April 8, 2011

Get well soon~

After working hour semalam..kami reramai p tengok mak BALQIS kat sepital Sultanah Bahiyah...
ok sebelum p captured one picture...hahaha...ngada-ngada...suma nk tempek muka dia...

yawww...yawww...i'm yawww DJ to day...hahahaha...buleh tara tu....
macam Mickey Mouse pn hada....hohohoh


Okeh meh sini tengok orang sakit..huhuhu...sadis...baru pas operation....cedeh....uwaaa


kami doakan mak balkis cepat sembuh ok..hukhuk..banyakkan bersabaq & berdoa..
aku dan kawan2 p sepital jap jer sebab aku & ctah a.k.a dreba kami mabuk darah...ngeh.ngeh.ngeh..

aku memang sejak azali xsuka sepital & ubat..masuk ja dah bau segala macam jenis ubat...makkk tolong..peninggggg...macam nak tumbang gua derrrrrr.....xtahan derrrrrr....camna aku nak bersalin nanti....arghhhhhhhhh...ngeri kot...
depan orang aku kool kan jer muka...hahaha....tapi kepala dah berpeluh-peluh...huhuhu

blah jer dari sepital terus cari port nak lepak2 tenangkan pikiran...muahahaha...macam aku plak yang sakit...
Destinasi seterusnya...melantak time!!!shukeeeeeeeeee...heeehuuuu


 @ GEMILANG......

 muka xmandi...muahahaha

 yummmy!!!!manggo ice blended & choc ice blended(harga RM3.50)

 ckicken chop...emmm so so je rasa dia...(harga RM8.00)

 dreba kami ni...hahaha...ni la yang dok ngidam sangat nak makan chicken chop tu...
ha amik kau makan sampai muntah!!!!

kesudahan yang terlampau...keh.keh.keh

blurppppp...kenyang sudah...jom..jom...balik...Incik Hubby dah pesan balik awai...hahaha
dah kenyang baru nak ingat hubby kau...
ok fine...
balik!!!
bye....

No comments: