"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Sunday, April 10, 2011

Kenali Pasangan Anda

Assalamualaikum...

Terpanggil aku untuk membuat entri ini...kenapa agaknya ya???(skema lak)
Sebab kalo difikir-fikir semula sudah cukup kenalkah aku dengan DIA~
walaupun dah 7 tahun berkawan,5 bulan bertunang dan 3 bulan berkahwin....
hmmm~
korang rasa???
okeh kalo korang buleh jawab ni 99% memang korang sangat mengenali pasangan korang keh....
  1. Nama Penuh Pasangan :Mohd Fadzli Bin Dzulkifli
  2. IC Pasangan :(yg ni aku pun failed)
  3. Tarikh Lahir Pasangan :08/08/1985
  4. Warna Kegemaran Pasangan : Hijau/Biru/Hitam..eh byk lak yg dia suka..hahaha
  5. Makanan/Minuman Kegemaran Pasangan :Banyak...hahahah..tapi aku tau la kalo ada susu memang kurenggg skit...
  6. Cara Memujuk Pasangan : Dia cepat COOL...so senang keja aku...hihihi..buat muka kesian jer
  7. Sifat Pasangan : susah nak marah,senang bergaul dengan org,..hah suma yg baek2 aku nak ckp nokss...laki akak kan...gila kau nak kutuk..muahaha
  8. Perkara yang boleh menaikkan Kemarahan Pasangan : buat something tanpa kebenaran dia..eheheh...(sbb aku selalu ja kantoi)
  9. Latar belakang Keluarga Pasangan : Alhamdulillah...bahagia..baik-baik ja!!
  10. Hobi Pasangan : main batminton,masuk hutan,memancing
 hahahaha~
sebenarnya kalau korang tinggal sebumbung lagi banyak benda yang korang xtau sebelum ni korang akan tau dan xsangka...

ha ada lagi sikit nak tambah info pasai pasangan aku...korang nak sila search sendiri ya...muahahaha
tajuk pun Kenali Pasangan Anda...kikiki

Tarikh Lahir pada 8hb
Dia bersifat peramah dan mudah perasa. Kepada teman-teman dia bersifat lembut &
bijaksana. Namun begitu dia tersisih dari teman- teman kerana rasa rendah
diri yang terlalu menebal. Dia memerlukan suasana yang seimbang baik
sewaktu berfikir mahupun dalam kehidupan seharian.Kelemahan yang paling menonjol
ialah gugup dan selalu dihantui perasaan khuatir tetapi dia adalah seorang yang
penjimat. Dalam urusan cinta, dia seorang yang tabah dan rela berkorban.

 
OGOS
* Suka berlawak.
* Mudah tertawan padanya.
* Sopan santun dan mengambil berat terhadap orang lain.
* Berani dan tidak tahu takut.
* Orangnya agak tegas & bersikap kepimpinan.
* Pandai memujuk orang lain.
* Terlalu pemurah & bersikap ego.
* Nilai harga diri yang sangat tinggi.
* Dahagakan pujian.
* Semangat juang yang luar biasa.
* Cepat marah & mudah mengamuk.
* Mudah marah apabila cakapnya dilawan.
* Sangat cemburu.
* Daya pemerhatian yang tajam & teliti.
* Cepat berfikir.
* Fikiran yang berdikari.
* Suka memimpin & dipimpin.
* Sifat suka berangan.
* Berbakat dalam seni lukis, hiburan & silat.
* Sangat sensitif tapi tidak mudah merajuk.
* Cepat sembuh apabila ditimpa penyakit.
* Belajar untuk bertenang.
* Sikap kelam kabut.
* Romantik, pengasih dan penyayang.
* Suka mencari kawan

Leo (24 Julai - 23 Ogos)
      Dia seorang yang agak tinggi, kurus, gerakannya pantas tetapi lembut.
      Bentuk matanya besar dan menarik dan kemungkinan mempunyai rambut yang
      ikal. Bibirnya mungkin nipis. Mempunyai sikap suka menolong orang lain.
      Dia berkeyakinan pada diri sendiri dan ini membolehkannya menjadi
      pemimpin. Dia juga suka menjadi popular dan dipuji. Cinta merupakan
      sesuatu yang penting di dalam hidupnya. Rupanya yang tampan dan yakin
      menyebabkan pasangannya merasa bertuah. Namun sikap yang paling tidak
      digemari oleh isteri atau kekasihnya, ialah sikap cemburunya. Lelaki ini
      juga apabila berkahwin sering menganggap rumahnya sebagai tempat berehat
      dan sering menganggap isterinya memberikan keselesaan padanya setelah
      penat bekerja.

 
DARAH B
Sempoi! Itulah ungkapan yang paling rapat dengan
mu. Kamu lebih selesa dengan kesederhanaan.
Dalam perhubungan pula kamu adalah individu
yang terlalu jujur dan lebih gemar berterus terang
dalam apa jua perkara. Dalam melaksanakan
sesuatu tugasan yang diberikan, kamu lebih gemar
melaksanakannya dengan cara kamu sendiri.
Kamu adalah individu yang kreatif dan fleksibel,
mudah bagi diri kamu untuk meletakkan diri sendiri
dalam apa jua situasi mahupun kelompok golongan
tertentu.

Kamu adalah individu yang bijak bersosial. Namun
ada kalanya sikap kamu yang gemar berdikari dan
tidak gemar meminta bantuan orang lain itu,
mampu mendatangkan masalah buat diri mu dan
sekali gus memperlihatkan kelemahan pada diri
sendiri. Kamu harus ingat bahawa, tidak semua
perkara kita boleh menyelesaikannya secara
bersendirian.

tapi xleh pecaya jugak...sekadar untuk menambahkan ilmu didada xsalah..haha
okeh mari kita lihat siapakah gerangannya yang bertuah sebab dapat bini macam aku...muahahaha
t
a
d
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a



hahaha~comel tak saya???





p/s : pis abang...LEVIU so strong!!!!




2 comments:

bantal said...

happynye.....pengantin baru nie....
best blog....

kuperludia said...

alahai cumelnyaaaaa.....