"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Saturday, April 16, 2011

MY GOOD DAY!!

Assalamualaikum.....
Helllloooo...

heh...dh berabuk blog heh...da lama x up to date..muahaha
ekceli hari JUMAAT suma org harus tau ok hari yang paling membahagiakan hidup aku....
Meh aku stori dari awal...lai..lai..lai...lai katong....ngehhhhh...
okeh malam before aku balik umah mertua aku aku sempat bermanja-manja dengan anak-anak sedara aku...
anak sendiri xda lagi okeh...tumpang kasih sayang anak orang jelah....
part paling best sempat makan-makan PULUT DURIAN...muahahaha..my pebret!!!

muahhhhh...geram!!!!baby Qhaisara....BHULAT...

 ni lagi...comei dak kami???hikhikhik

 hahaha...budak kecik tu lebih memilih untuk memandang budak besaq daripada memandang lensa camera...huhuhu...REDHO jelah...

hah...xcukup lagi sorang ni bala tentera Pak Razak...muahaha...
budak ni geram sangat...dah pandai mekap-mekap..sabo jelah...barang den jadi mangsa heh...
after makan-makan..beramah mersa bersama family terus balik Pendang....zasssss....
jom layan aktiviti kat sana plak...:p


Ingat x aku ada cite pasai BF baru aku tu????nak tau x???xkira nak bagitau jugak!!!ngeh..ngeh...
pagi-pagi buta p amik kat Sungai Petani dengan Incik Hubby...muahaha..p amik madu dia...
mari...mari...aku kenalkan dengan BAYBEY KEN...
t
a
d
a
a
a
a
a
.
.
.
.
.
.
.
.
sila teka 



mari-
mari
tengok
lagi
-
-
-


 Pemandu ku!!!

 MEM!!..muahahaha

 BAYBEY KEN....:)

 ehehehe....ok x BF baru i....
nanti i upgrade u skit ye BAYBEY...hihi...tapi guna duit madu u...
aku tak kisah la even ada orang cakap BF aku ni macam besi buruk pun...
yang penting harta benda aku dan Hubby aku...hasil titik peluh kami!!!
ko hado!!!!
emosi la plak...
Alhamdulillah...ini jer yang termampu..


Aktiviti seterusnya...lepas amik BF baru i terus balik kampung...jumpa tok & tok wan...
amik berkat bawak depa p makan-makan kat Tanjung Dawai naik BF...
tapi sebelum tu sompat lagi ni ha p bermandi-manda di TUPAH...
korang tau x???ala dulu-dulu tempat ni top gila...
siap ada cd lagi...huhuhu
sekarang sudah bersih dari segala dosa sampah okeh....

 sambil menyelam minum air..kah.kah.kah...walaupun di tempat yang cetek...

 sejuk sangat air dia...setenang air di kaki kali...



 okeh sudah jangan layan lebih-lebih...hahahaha...
sebab port yang sama ja...orang pun sama ja...
masih mampu tersenyum walaupun lutut aku sakit gila sebab terjatuh atas batu...hahaha
malu noksss...akak terus tengok bawah...xmampu nak ngadap muka orang ramai-ramai yang tengok aku jatuh...huhuhu...



bajet comei...wuekkkkk!!!!

sila lihat kedamaian kampung halaman nenda tercinta...
angin sepoi-sepoi bahasa...di bawah pokok moktan...
menghayun sendiri buaian...
akak x mampu nak nolong heh...
sila fikir sendiri sebabnya...
muahahaha...
okeh sudah...
kang DERHAKA plak ko...

ok ~BYE~


No comments: