"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Friday, December 31, 2010

...Welcome 2011...

Selamat tinggal 2010 yg penuh dgn cerita dan peristiwa yg xmungkin dpt aku lupakan seumur hidup aku...tahun yg merubah segala-galanya dlm sejarah hidup aku...sakit..perit..derita..suka..duka..bahagia..susah..senang...terima kasih 2010...


Selamat datang 2011...tahun yg aku harapkan penuh dengan kebahagiaan yg berkekalan hingga ke tahun2 yg berikutnya...tahun yg bakal melakar sejarah baru dalam hidup aku kot...bakal merubah status aku...mungkin jgk cara hidup aku selepas ini...menyambut kedatangan 2011 dgn 1001 harapan yg mungkin org len xkan phm!!!yg pasti aku sgt teruja menunggu 2011...

meh sini tgk apa vision aku utk 2011:~
~first skali nk jd isteri yg baik...ececece...rasa cm muda lg dh nk jd bini org...
  pd hal dh 25 taun oi...
~nk baby...ish...malu aih..hahaha...i want to be hot mummy!!!
~nk belajaq masak dgn jayanya supaya lebih terer...org kata nk tambah kasih
  sayang suami ni salah satu dgn cara masakan la kn...air tgn penting 2...huhu
~nk jd pengurus rumahtangga yg sgt baik!!!mulakan hidup baru...
~nk dptkan kerja yg lebih baik!!!sgt penting...
~kalo bleh nk wat bisnes sendiri...kecik2 pn xpa..bosan dh keja ngn org..huhu...
  nk jdik bos plak!!hahaha
~nk smbung study????PJJ...mampu ker???pikiaq lg...pikiaq balik...
~mesti dptkan lesen keta & keta baru!!!!ptotnya 2010 dh tercapai nih...huh...redha2..
~nk diet...ehehe...yg ni xtaw pas ni blh lg ke tak...maintain pn dh kira ok kot...kihkihkih
~ha yg ni pnting ni...aku akn pastikan nti incik hubby aku stop smoking...lalalalala....
  kalo baca ni tlg get ready na...
~ni dh byk taun xleh ubah pn lg...hihi...nk ubah perangai sikit....
  xda la teruk sgt lani...cuma ubah yg mana patot ja...supaya sesuai dgn status...wekkk

Rasanya ni sja..kalo nk ikut byk sgt!!!!tp ni kira vision yg agak penting ni...hahaha...
semoga dipermudahkan segala-galanya berjln dgn lancar...aminnnn....tlg doa kan aku kwn2...
hampa punya wishes or vision utk taun baru apa?????dh list down???leh tercapai ker??
hahaha...jom sama2 kita laksanakannya...2011...year full with love...wehuhuuuuuu

No comments: