"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Tuesday, December 28, 2010

DECEMBER yg semakin cepat berlalu...

gggrrrrr....januari semakin menghampiri....
meh sini nk senaraikan apa yg dh settle & apa yg perlu di settlekn..hahaha

1.kad kawen~insyaAllah sok leh p amik dh....hihihi


2.baju akad nikah~xsiap lg!!!mekngot btoi tailor aku...geram btoi!!!blh plak dia kata bln 1 baru siap nti kami kol kak balik...hotak btoi la....marah ni..hahaha


3.borang kawen~patutnya yg ni yg kena dok no 1...ceh...ni kalo postpone kawen jgn tanya pasai pa borang pn xsettle lg ni...bt reja apa xtaw...lambat...haishhh....


4.baju kawen&pelamin~hahaha...awal2 dh booking tp xbyq lg...kihkihkih...fitting pn dak lg...hadoi la...


5.photographer~dh booking jgk..hahaha...rm650 = akad nikah+wedding+outdoor+sticky album+cd...ok x???mls dh nk pkiaq nih...layan jer....


6.catering~2 aku amanahkan kpd mak ngn abah aku...hahaha...xckup otak dh nk pkiaq...huhuh


7.doorgift+bunga teloq~hahaha...tunggu dit dari incik tunang nti ler...hihihi...byk lg masa smua 2..


8.CINCIN~dh kot...bkn urusan saya!!!incik tunang kamu uruskan...ok!!!


9.hantaran~brg suma dh ada...cuma bekaih dan utk hiasan ja xckup lengkap lg...2 semua nti lah...pas majlis akad nikah...hikhik..wat keja last minute...aiyaaaaakk...


10.tempat honeymoon~koh3...dlm dok kelam kabut dan lg pikiaq nih....p dekat2 suda!!!kurang2 leh realese tension & penat pas kenduri nih kn....


okeh...rasa2 yg ni dulu aku leh list down...kalo da apa2 yg tertinggai nti aku update len...hehehe...
korang kalo nk wat rujukan silakan..hikhik...jgn jadi carca merba suda na....mintak2 dipermudahkan semuanya....amin....

No comments: