"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Monday, December 20, 2010

KeNanGaN TeRinDaH selamanya...

Nk cita pasai detik permulaan perkenalan kami...aku + incik tunang....hampa nk taw dak....hahaha...baca sampai abis ok....izinkan aku mulakan cita dgn  kalimah



Lokasi cinta berputik : ADTEC KULIM
Tarikh 'DECLARE' : 14 Februari 2005

Sebenaqnya kami dh kenai sebelum 2 lg...maklum la kami study kos sama Dip.Tek.Pengeluaran cuma semester yg memisahkan kami..ahahaha...aku junior dia..aku sem 1 dia sem 2...
masa mula2 mmg xda feel langsung just sekadar senior & junior...besa la bt bek sekadar nk mengambil kesempatan.utk copy assignment2,bt bek p la leh pesan mkn waktu mlm...keh3...lagi pn bdk2 pompuan kelas aku time 2 menjadi PERHATIAN a.k.a KEGILAAN bdk len termasuk senior2 dari kos len...sbb time 2 xramai student pompuan kot..nk tgk x antara geng2 aku yg sgt hot time 2...

ni semua minah2 kulen..ahaha
kat bengkel pn jadi reja...

kami berjaya bersama-sama...really miss dis time!!!
ok sambung balik..time aku sem 1&2 ada jgk la bdk2 kos len dok ejas..hehehe...perasan jap..
tp ntah layan2 mcm 2 jer..bila masuk ja sem 2 aku ngn incik tunang makin rapat..balik kg sama2..kluaq p pekan sama2..kadang2 mkn sama2..kelaih pn sebelah menyebelah ja..hahaha...last2 TERdeclare tanpa kami sedaq..walaupun time 2 dia kata aku yg terhegeh2 nk kat dia..yaka???haish...mcm terdesak la sgt kn...hohoh..dia mmg suka perasan...padahai jeles nk mampus..everytime cek hanset ja keja dia...lawak pn ada...dipendekkan cita byk gak la halangan dan cobaan sepanjang kami bercinta di ADTEC ni...Alhamdulillah suma dpt ditangani dan dibawa berbincang walaupun ada kdg2 2 dh sampai thp kritikal...hampa taw suma masalah berpunca dari aku la yg byk...huhuhuh...maklum la time 2 buaih ngat aih...kikiki...ni bkn bermakna dia baek sgt pn..ada gak salah cuma sikit2 ja...hehehe...

Cinta menara Gading...wekkkk


Akhirnya kami sama2 grad...selepas 3 taun berhempas pulas study dan becinta...ahaha...study ka????apa2 pn Alhamdulillah...kurang2 mak & abah leh bangga gak...hihihi...
mcm ni la lebih kurang perjalanan cinta kami sebagai student...gatai no...haish...
bila dh masuk alam pekerjaan dh laen lak jdnya...yg 2 isu sensitip xleh cita byk2...hahaha....
harap2 pengakhiran cerita cinta kami sampai ke SYURGA...aminnnnn

status sebagai tunangan org nk berlalu dh...huhuhu...rasa mcm bru sat ja..

detik indah dan bermakna untuk kami...
incik tunang pun nk tukaq jd incik hubby dh....wuhuu
 Setelah pahit maung dilalui bersama...kami bertunang pada 08/08/2010..hadiah paling bermakna untuk incik tunang aku sbb bufday dia nih...apa yang blh aku katakan bt masa lani...Aku sgt bahagia!!!!!

No comments: