"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Sunday, December 26, 2010

Selamat Pengantin Baru~KOGEE&MIE~

Tahniah di ucapkan kepada ex-classmate aku..FAUZIAH&SHARIMI..selamat suda jadi suami isteri..alhamdulillah...semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat dunia & akhirat...aminnnn...
kami xlepaih lg...hahhaha..takotnya..incik tunang dh ready ka????hahahaha
sgt meriah walaupun kami dh agak terlambat p kenduri 2...ehehehe...

Cantikkan kogee...waaa..jeles2...hikhik...masa dok tgk kesibukkan pengantin berkata2 dlm ati aku...nti turn aku plak..syiok beb..jd raja sehari..tp mcm letih jer..hahahaha....mieza..mieza...
waaa...sempat ka aku nk diet ni...mcm punah harapan jer...kuikuikui...demn!!!!

Ni IMAH...ha antara kwn2 aku yg terawal menamatkan zaman bujang..yg kecik 2 anak dia la 2...bru sorg..
tp bdk kecik 2 xmaw kat aku..hahaha..sbb dia tkut tgk bulu mata pjg sgt...kahkahkah...Alhamdulillah murah rezeki kwn2 aku dh pakat ada anak...kwn2 len xdan nk jumpa pn sbb kami lewat..huhuhu...masing2 kena keje ptg..ada yg dh ada anak mana leh tunggu lama2...




Ini semua adalah sekadar gambar hiasan semata-mata..hahaha...bkn pengantin...bakal pengantin...hahahaha
xdak keja taw begambaq ja...pantang lepa..haish...

No comments: