"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Tuesday, December 21, 2010

RinDU yg tiada tepian...

SGT rindu MAK & ABAH aku...huhuhu...
baru p sari ja...blik kg tgk atok aku...sakit teruk..huhuhu...semoga dia cpt sembuh
bole la mak ngn abah balik cpt2...
 Rasa cam nk nangeh ja..huhu...adakah kerana aku terlalu manja..xjgk..walaupun aku ank last rasa sama ja...tp x dinafikan aku plg close ngn mak n abah aku....huhuhu...sbb aku ja yg xkawen lg kot...
kalo ikutkan ati nk ja ikut depa balik kg...tp keja...keja...keja...kuli je pn mana blh wat sesuka ati kan...huhuhu

Selalu balik keja lg xnampak muka mak mesti cari merata...mcm xlengkap ja kalo xtgk sari...sgt sedih!!!
begenang ja ayaq mata balik td xdak sapa yg sambut...abah tipon td ckp jumaat baru nk balik...lamanya......
balik la mlm ni gak!!!!plz..plz...
Baru taw betapa dan sgt2 pentingnya kedua org ibu bapa dalam hidup kita...sgt berharga ok!!!
so jgn dok bt lebih kurang sementara mereka masih ada...
keluarga yg sgt aku cintai...
Ni la famili aku..semua adik bradik pompuan ja...2 kakak..anyway ank sedara dh tambah lg sorg..best!!!
daripada famili kami 5 org dh bertambah2 org sekarang...
walaupun kami bknlah dari golongan org yg berada tp kehidupan kami sgt bahagia!!!...ckup dgn apa adanya...Alhamdulillah...Limpahkan kasih syg,kebahagian dan rahmatMU kpd kami sekeluarga Ya Allah...amin...
lg sedih sok aku intebiuw mak ngn abah xda kat umh...mak...abah...doakan adik berjaya ok...

untuk mak ngn abah jasa kalian kat adik xmungkin terbalas...sgt byk...
adik sgt syg kalian berdua..sampai kemati...sampai ke syurga..InsyaAllah...
mak ngn abah adalah nyawa,kebahagian,kehidupan adik dan segala-galanya...
xda sapa blh ganti tempat mak ngn abah!!!!
TERIMA KASIH kerana telah membesarkan adik dgn penuh kasih syg yg tiada penghujungnya...
TERIMA KASIH Ya Allah diatas anugerahMU yg tidak terperi memberikan aku kedua ibu bapa yg sgt bernilai di dunia mahupun di akhirat kelak....semoga mereka sentiasa berada dlm lindunganMU...amin..

No comments: