"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Thursday, January 26, 2012

AKTIVITI BERKUMPULAN

Assalamualaikum...



Hai peeps..sori ya aku mungkir janji..semalam hupdate 1 entry ja..bukan taknak hupdate entry ni tapi STRESS yang melampau mengakibatkan aku hilang tumpuan untuk berkarya..buleh tara tu ayat..muahahaha..ekceli kalau boleh aku takmau moody dalam blog aku nih..tapi kadangkadang ini sajalah terapi terpantas yang aku ada..hanya dihujung jari..huhuhuh...so korang bacalah di hujung mata :) hewhewhew..sebab apa stress nanti aku hupdate di next entri..kali nak happening sket..


Malam Ahad lepas aku dinner dengan besties.."AAK&KA" ingat lagi takkkkk..tak ingat sudah malas nak reupdate balik...hahahaha...selalunya kami meet up secara solo but kali ni memasing bawak family..Lokasi pilihan Sala Classic..BoO yang suggest..muahahaha...tapi makanan dia sedaplah jugak dan harga berpatutan..malangnya tak sempat nak amik picture makanan pon sebab lama sangat menunggu..sesampai jer makanan terus snap masuk perot..hahahaha...fuhhhhhh memasing selera dasyat..



mukadimah tayang makanan dolu..huhuuuu...yummeeehh


*JA*NA*YA*
saja aku dengan Uya(baju biru) buat makanan tu untuk mak buyung yang tengah tu...



sahabat dunia&akhirat ^.^'



 with momy to be ;)



Laki aku :p



 Damia sematttt tangan dalam poket okeh!!



Senior&Junior :))



Tu jer yang sempat snap..ahahaha...malulah nak snap bebanyak kang nampak macam hover..mana la laki aku nak letak muka..muahahahah..bini blogger syok seniri redo jelahhhh...harharhar...tapi pas makan kami pegi tengok wayang Bujang Telajak..okeh fun sebab ada JOHAN...mata dah tanak buka tapi bila orang gelak terkejut mak..terus segar balik...muahahahahah...Pasni reunion time na delivery..kehkehkeh..





okdaaaaaaaaaaaaaa
nah campak flyingkiss sorang seketoi :-*

No comments: