"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Wednesday, January 4, 2012

Tiramissu Pertama

Assalamualaikum..



Alhamdulillah..selesai jugak aku buat Tiramissu yang di tempah khas oleh BFF i..hahahah..terus jadik BFF tu..:P 40 cup ja pon nak bising kan??tapi tetap bersyukur untuk permulaan kan..1st time buat mana nak reti bajet..selalu aku buat suka hati ja..hahaha..ko ingat mastercheff ker nak timbangtimbang sukatan bagai..aku main campak jer mana yang patot..




sayalah si TIRAMISSU tu..heeee :D




Ingat nak buat lebih..alihalih cukupcukup ja cheese tu untuk 40 cup sebab aku buat tebal sikit..kang tak terasa plak bila orang makan kan..pelanggan adalah keutamaan saya..hahah..kesian mak aku pas delivery dia tanya da lebih tak..uhukuhuk..takda mak cukupcukup ja..tapi harini ni buat lagiiiiiiii...yeay!!!anak sedara aku pon asyik masuk dapoq tanya acu dah siap ka blom..olohhhh kecian pulak ye dak..




tadaaaa...yummyyyy




So pasni sesapa yang nak buat function just let me know..boleh buat tempahan dengan akak okeh..murahmurah jer..heheh..untuk besday party..baby shower..family day ker..what ever lah..selagi mampu InsyaAllah aku akan buat sebaik mungkin..hehehe...




i kan suka kalerpul..ngeheheh




Tengs jugak untuk kawan aku tu sebab aku dah dapat compliment tadi..sedap!!ada orang tanya untuk tempahan..and ada jugak yang suggest buat sticker lekat dekat cup senang kalau ada yang nak tempah..insyaAllah pasni kalau ada aku buat la..heheh..doakan rezeki murah untuk taon 2012..wish me luck :)



taknak kalah paper bag SR..muahahah





Ehhh..lupa plak nak kasi tau harga...

30 cup kebawah RM2.50
30 cup ke atas RM2.00
chill lah :)

No comments: