"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Wednesday, January 25, 2012

Yang Mana Dan jaa..

Assalamualaikum..:)



Nak hupdate lelaju sebab nak buat dua entry..ahhh cakap macam la aku ni rajin sangatlah kan!!apa yang penting aku cuba gagahi jua..muahahaha...memula nak stori masa 15 Januari ari tuh...wahhhh...gebang tak habeshabes lagikan..macam best jaa..maklumlah hari bersejarah gituwwww...kebetulan pulak kami duduk dekat Teluk Chempedak..tengah jalanjalan dengan BoO dia ternampak ada orang buat survenior kat tepitepi jalan tuh...so dia beriya-iya ajak buat..ok fine..aku pilihkan picture ja..dia la yang settle suma..kitaorang buat apa untuk kenangan??nak tahu???okeh tengok kat bawah nehhhhhhh.....


t
a
a
a
a
a
d
d
d
d
a
a
a
a
a
a
a
a
:)



-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-




mug je pon nak kecoh!!



dan aku kasikkkk
ni kat
BoO

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



tadaaaaaa




okeh tulisan cakar harimau...aummmmmm ;p





Okeh la tu kan untuk sambutan yang tak dirancang..awesome..tulahkan somi istri kalau time gadoh sumpah seranah berjejeh dalam hati ni..kalau time sayang alahaiiiiii...cakap macam dalam kelambu..okeh aku pon sama!!sedangkan lidah lagi tergigit ni kan pulak somi istri..biasalah tu kan..#ayatnaksedapkanhatisendiriokeh#





okbai..
sayangi & hargai suami/isteri anda selagi maseh ada..
dah takda nyesal pon tak guna :)
renung-renungkan..





No comments: